Fancy Fair

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Fancy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 11:35

Vandaag heb ik met Bas en Browney op de FancyFair ponyritjes gedaan. Eerst wilden alle kleine kindjes op Browney, waardoor Bas zich ging vervelen en elke keer probeerde te rollen, waardoor er nog minder kinderen op hem durfden. Scheve mond Later kwamen wat grotere kinderen rijden die echt niet meer op Borwney konden...(hij is maar 1.14m) dus die zette ik op Bas.
Die kinderen vonden het zo leuk dat ineens Bas heel populair werd, en Browney overbodig. Knipoog

Toen het een tijdje erg rustig was, gingen Janne-Marie en ik even op browney en bas rijden. (ik natuurlijk op bas, want browney is echt te klein voor mij!) bas is een e-pony. Party!!
We gallopeerden een paar rondjes op en neer, Cool en bas zat zo lekker...! Ik reed zonder beugels, en ik bleef gewoon doodstil zitten zo lekker beweegt ie! Hyper!
Klinkt misschien raar, maar die 2 rondjes het weiland over vond ik gewoon even helemaal te gek OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers