nina

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

nina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 10:25

hallo het gaat heel goed met nina op haar nieuwe stal en haar nieuwe eigenaar gaan vandaag lekker naar buiten samen met balou.Ben benieuwd hoe het gaat zo aan haar karakter te merken moet het goed gaan in de omgang is ze verschrikkelijk lief je merkt dat ze altijd goed behandelt is petje af voor lonneke dat ze zo veel liefde heeft gegeven aan nina.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:27

Wat goed dat Nina een geweldig huisje gevonden heeft!Ik was zelf,als NRPS liefhebber, ook best wel geintresseerd in haar alleen heb ik er al 15 dus mijn echtgenoot kwam in opstand VerwardVeel plezier met dit mooie paardje! *LOL*

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:44

leuk hoor dat ze een nieuw huisje heeft....

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:25

vind het een erg leuk en aansprekelijk paardje, veel plezier met haar en denk dat best veel mensne jaloers op je zijn

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 22:29

Wat een super pony ben er zelf ook helemaal weg van zo verschrikkelijk lief en braaf ging echt super goed ze is wel lekker voorwaards maar schrikt nergens van me zusje is zo gelukkig met haar ze gaat ook nooit meer weg jammer voor mijn.(nee hoor geintje ben gewoon erg blij voor hun allebei)Mijn zusje heeft 1x een new-forrest pony gehad die ze maar 1 jaar bij haar mocht houden toen heeft ze haar moeten laten inslapen door een val terwel ze drachtig was ,haar bekken was aan 1 kant gebroken.Ze is nog wel bevallen maar naar 8 maanden was het voorbij daar heeft ze zo,n verdriet van gehad en soms nog dat ik daarom zo blij voor haar ben,dat ze nu nina heeft gevonden ik hoop dat ze erg gelukkig worden samen.Wat dat betref had lonneke geen beter baas kunnen uitzoeken.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:46

jaaa ik heb Nina ook mogen zien vandaag *LOL*
Ik kwam op de nieuwe stal van Yus om daar wat spullen te brengen en toen was ze daar samen met bol en.....eeeh sorry ben even de naam vergeten.
Ze had lekker buitengereden en was geloof ik superbraaf geweest OK dan!
Ik vind haar heel erg mooi hoor......

(was een leuke spontane minimeeting trouwens Haha! )

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 23:23

Leuk he al die bokkers in levende lijfe jij was de twee,de dit weekend ik heb je een pb gestuurd ik hoor je nog en anders tot ziens op je nieuwe stal zal je vast vaak zienkunnen we gezellig babbelen.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:52

hihi jaa dat komt vast wel goed...Ik heb je terug ge-pb't OK dan!