Agressie in het verkeer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 19:46

Vandaag heb ik iemand klem gereden met mijn Russische bak }>
Komt er één achter me het dorp (50 km zone) in rijden met 80 kmpu die nog even mij in wilde halen... omdat ik blijkbaar niet hard genoeg reed naar zijn zin.
Ik dacht weet je wat, ik stuur even naar links -toen zat ie bijna in het plantsoen klem... ik nog lief naar hem gegeglimlacht *LOL* in mijn buitenspiegel. Toen ging "het" maar achter me kleven. Heb nog een gebaar gemaakt dat ie dan maar OVER mijn auto heen moest... maar dat deed ie niet helaas. Had ik eigenlijk wel willen meemaken... Schijnheilig
Normaal ben ik niet zo hoor, maar dat soort eikels Misselijk die niet begrijpen dat een kind op een fietsje met 80 kmpu gewoon lasagne wordt, zijn bij mij aan het verkeerde adres.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:51

Idd

Kan daar ook serieus over in de stress schieten...
k Heb mn rijbewijs nu al ongeveer anderhalf jaar, en als je dan s avonds ergens van terugkomt heb je altijd zo van die stoere gasten in een sjieke bak die denken dat ze zich niet aan de snelheid moeten houde en die irritant rijden... zigzag snel zigzag...
En dan als je effe op de linkerstrook gaat rijden omdat je iemand moet inhalen (je hebt er ook die veel TE traag rijden) dan komt da zo achter je hangen irritant doen flikkeren met de lichten van ga van die strook af die is van mij en ik wil door... (en als er dan toevallig rechts verkeer rijdt vertik ik het ook wel om me rechts terug bij te voegen en blijf ik lekker voor zo n ambetanterik hangen zodat die wel trager moet rijden... Extreme duivel en dan erna eens lief zwaaien en lachen...)

Maja, van die mensen zullen er altijd blijven he... maar kprobeer zelf wel zo fatsoenlijk mogelijk te rijden...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 20:20

Dat is dan tot daaraan toe... wat dacht je van die types die nog net ff snijden op de uitvoegstrook terwijl jij 1500 kg achter je auto hebt hangen en vol in de remmen moet... wat dan eigenlijk ook niet meer helpt...

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:55

Ha ha, herken mezelf, kan me ook zo irriteren aan dan johnny met een gtijte gedrag.
Heb een verlengde Mitshubishi L 200, met poly kap, elke ochtend dus rustig warmdraaien (ouderwetse simpele dieselmotor) dus netjes de tuin uit en de 30 km zone in, nou geheid ruzie hoor met de sjonnies en de leasebakken, maarja het dorp uit de smalle landweg op vooral de L200 in het midden houden,
vermeende bermangst en je hebt ze op de hoogste kast, of een hartaanval nabij, ha ha
Laatst nog op de provinciale weg een giga file, waar heb je een vierwiel drive voor, nou gewoon voorzichtig de berm door en dan de parallel weg op en langs de leasebakken en sjonnies rustig naar je werk rijden en zeker weten dat je er dan eerder bent.
Nee ik snap dat gescheur niet en zeker niet waar kinderen en dieren lopen, belachelijk.
doei doei
Geral
(Amanda)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:13

Ach eigenlijk maak ik me helemaal niet druk in het verkeer.
Okay ik vloek wel eens maar zelf heb ik nooit haast ofzo, lekker rustig aan.
Sommige halen je dan met 100 in (waar je 70 mag) en die kom je bij het eerst volgende stoplicht gewoon weer tegen.
Ik vind dit soort figuren gewoon zielig en heb bijna nog medelij met ze omdat ze zo zijn Haha!
Doe maar normaal je doet al gek genoeg.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:34

nee, ik maak me over zoiets niet druk. Het gedrag van een ander is niet mijn verantwoordelijkheid en op het moment dat niemand er nog van gedupeerd is, bemoei ik me er ook nog niet mee. Als iemand hard wil rijden en een bon wil riskeren dan laat ik hem gewoon passeren. Ik ga niet iemand anders opleggen wat hij moet doen of laten in de auto, ik vind het immers ook niet leuk als een ander dat bij mij doet. Jij zelf wekt op deze manier ook onnodige agressie op waarmee je de zaak alleen maar verergert.