wat voor kunsjes kan jou paard/pony/verzorgpaard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:56

Het vuelentje (2.5 maand nu)van mijn verzorgfjord kan knielen, voetjes geven zonder moeite, doodliggen lukt nog niet, maar nog even en dan hoop ik dat ik foto`s erop kan zetten ervan


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:38

Tancreda4"]
[quote="Ilkkah schreef:
Het vuelentje (2.5 maand nu)van mijn verzorgfjord kan knielen, voetjes geven zonder moeite, doodliggen lukt nog niet, maar nog even en dan hoop ik dat ik foto`s erop kan zetten ervan


Moet wel oppassen, vd met een veulen is niet goed voor zo'n jong diertje!
Die foto van Wod was bij mij meer een grapje. Hij had gerold, en gingen we bij hem zitten etc.
[/quote]

Wat niet goed voor hem?! Knielen??
Heb tot nu toe alle hengsteveulentjes al leren knielen en geen heeft er wat aan over gehouden, wat kan er dan misgaan?! Verward
Voetjes geven is alleen maar goed als ze dat al kunnen, bespaart een hoop problemen voor als die ouder is, als je dan nog moet gaan leren hem voetje te geven word het een heel gevecht bij een fjord, vooral een hengstje! Scheve mond


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:19

Tancreda4 schreef:
Voejes geven is natuurlijk geen probleem! Maar vd kunstjes als liggen, knielen etc zijn niet goed voor ene paardje dat zo erg in de groei is! Die moet zo min mogelijk doen, lekker ind e wei staan. Dat lees ik in veel boeken over vd en andere boeken, dus zal het ook zo zijn!!


Oke, bedankt voor de tip

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:20

Tancreda4 schreef:
Voejes geven is natuurlijk geen probleem! Maar vd kunstjes als liggen, knielen etc zijn niet goed voor ene paardje dat zo erg in de groei is! Die moet zo min mogelijk doen, lekker ind e wei staan. Dat lees ik in veel boeken over vd en andere boeken, dus zal het ook zo zijn!!


Oke, bedankt voor de tip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cyrus, Dnies90, Edisons, Elegance_, Glenda, Myrthe_bz, sterregoud en 17 bezoekers