Eindelijk een zadel :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Eindelijk een zadel :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 20:07

Hoi!!

Ik verzorg sinds anderhalve week ongeveer een hele lieve ruin... JESSIE!
Hij is superbraaf enzo en ik mag er alles mee. Er was alleen een probleem.. Jessie had geen zadel, want zijn vorige zadel was van zijn vorige verzorgsters en die hadden hem weer meegenomen. Ik mocht dus wel op Jessie rijden, maar ik moest zelf een zadel kopen en ik had nog geen geld.. Huilen Kom ik van de week in 1x terug van buitenrit (zonder zadel..) en tadaaaaaaa... wat ligt er in de schuur een ZADEL Haha! Ik helemaal happy, maar die moesten we wel even uittesten natuurlijk. Gister gereden en hij zit HEEEEEERLIJK! Pling Ook gegalopeerd (zonder zadel ging niet echt, wnat dan ging hij bokken) en hij deed alles super!!!!

Maar goed, Jessie is echt een droppie!! Ik kende hem al van de vorige verzorgers en t is echt een schatje!!! Ik heb zoooo n zin in 27 september dan hebben we namenlijk de Lunteren-rit!! Het gaat vast leuk worden.. In de tussentijd ga ik lekker met hem rondhobbelen en hem verzorgen enzo. Kben zooo blij met hem Pling

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:24

Hartstikke leuk joh.
Hebben de eigenaren voor een zadel gezorgt?

Heel veel plezier met de lunterrit en we zien je vast wel langskomen op de vele foto's die waarschijnljik gemaakt gaan worden.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 22:38

jacqueline schreef:
Hartstikke leuk joh.
Hebben de eigenaren voor een zadel gezorgt?

Heel veel plezier met de lunterrit en we zien je vast wel langskomen op de vele foto's die waarschijnljik gemaakt gaan worden.


Jaa, de eigenaar heeft een zadel gekocht en die ziet er nog best wel heel erg goed uit! Echt beterrrr Haha!