Vraagje + verhaal (lekker) buitengereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Vraagje + verhaal (lekker) buitengereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:55

ik heb vandaag met de manege buiten gereden, ik had bewust voor een paard gekozen waarvan ik wist dta hij heel braaf was buiten, nou, dit keer dus ook, mij hij was verschikkelijk stijf, al weet ik niet presies aan welke kant. Hij droeg zijn hele hals schuin naar rechts dus ik moest steeds naar links sturen omdat hij alsmaar naar rechts ging lopen, zijn hoofd achterna zegmaar, als ik een flink grasveld had gehad en het paard zijn gang kon laten gaan zou hij continue min of meer in cirkels gelopen hebben. Ik had helemaal kramp in mijn hand. mijn eerste vraag is dan dus, aan welke kant is een paard stijf als hij zijn hals erg ver naar rechts draait?
Nougoed, in het begin was hij wat druk, maar hij werd uiteindelijk rustiger, dus ik ging spelen met de teugels, ik ging RECHTS steeds kleine ophoudingen houden, (hij bleef stijf) maar hij ging op zijn bit kauwen, voor zover ik weet is dat een teken van ontspanning, oortjes gingen ook naar voren, en uiteindelijk (ik kan paarden om de 1 of andere reden gewoon niet aan de tuigel rijden, ben daar heel slecht in) ging hij aan de teugel lopen! mijn broek zakte af, een stijf paard, ik die geen paard aan de tuigel kan rijden en bovendien was het paard ook nog een sterrenkijker en moet altijd een martingaal om (dit keer had hij geen martingaal om!) dus hoe kan dat nou? ik snap dr helemaal niks van...

(maar toch een lekkere buitenrit gehad al met al)

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:30

leuk voor je
alleen jammer dat die eerst zo stijf liep.
als ik dit lees, verlang ik eigelijk weer naar de buiteritten op milton Huilen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:55

En het gaat er toch om dat je een lekkere buitenrit hebt gehad? Knipoog

Lekker hoor, ik hoop binnenkort ook eens een buitenrit te gaan maken met Magic (in bos ofzo)

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 20:57

heb je een trailer? Lachen moet je hierheen komen Knipoog mooie omgeving, maar moet dan wel even zien dat ik een verzorgpaard kan lenen