verkleed rijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 20:07

hai daar het is nog geen carnaval maar heb er al wel zin in. tijdens een melige bui bedacht ik: in de carnavalsvakantie word ik pippi langkous op expensive. dat ga ik dus doen. haren vlechten, oranje spuiten, die kleren van pippi aandoen, expensive een wit deken opdoen met stippen (gewoon stof op de markt kopen) een halster en een touw en huppa rijden maar. hihi.. lijkt me wel leuk. maar zijn er nog andere die ook verkleed op hun paard gaan? anders is een foto maken wel leuk en dan een boktwedstrijd houden wie het orginineelst verkleed is. duurt nog wel even maar oke Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 20:28

hihi melig
eindhoven is toch ook fanatiek carnaval? hiero wel hoor.. ik ga voor de rest niet verkleed ofzo alleen op het paard, wel grappig Lachen
please nathalie? Schijnheilig alleen een grappige sjaal ofzo om dan?? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 16:43

gaaaf hoe komen jullie aan die dekens dan? ik koop gewoon een stof op de markt en ga creatief doen. leuk al die fotos!! melissa (van paardendal) is ook hetzelfde als heike gewordne

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maanon_, sterregoud en 33 bezoekers