Registratie systeem wedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Registratie systeem wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 09:49

Voor de indoorwedstrijden gaan we vanaf dit jaar alles bij houden in de pc vooral omdat er ook een competitie is.

Wat ik zoek is een systeem waar ik de combinatie in kan zetten de uitslagen en met een druk op de knop de standen van dat moment(na invoer natuurlijk). Het is de bedoeling dat het uiteindelijk op de tv's wordt aangesloten. Dit zowel voor de dressuur als springen. Springen is op dit moment het belangrijkste. Het gaat draaien op laptops.

Nu weet ik dat ze dit bij grote wedstrijden gebruiken maar door wie worden die gemaakt?( bedrijven, particulier??). Heeft iemand adressen of info hierover. Ik hoor het graag.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:53

Dat is wel heel technisch, het knhs kan je vast wel verder helpen. Die begeleiden toch verenigingen bij de organisatie?

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:00

Het CPV systeem van de KNHS doet dat.
Maar dat is niet heel gebruikers vriendelijk. Het duurt even voordat je door hebt hoe het werkt (in ieder geval was dat bij mij het geval.....), maar daarna werkt het wel aardig. Wij gebruiken het al jaren voor onze concoursen.

De bestanden met combinaties kun je downloaden bij de KNHS: http://www.knhs.nl/wedstrijdsport/cpvbestand.asp

Hoe je aan het progamma komt weet ik niet, waarschijnlijk de KNHS even bellen. Wij hebben het jaren geleden op een diskette gekregen (het is een DOS programma).

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:22

Beste Prisca,

Mijn vader maakt zelf computerprogramma's

Hij heeft ze al voor diverse grote bedrijven gemaakt.

Je kunt kijken op www.h2l.nl

En dan kun je hem vertellen wat je wilt en dan zal hij je een offerte opsturen.

Hopende je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijf ik