naar veemarkt Purmerend geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

naar veemarkt Purmerend geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 09:59

Pfoe vroeg op voor mijn doen, om half 7 liepen we al op de markt, nog niet alles stond er maar het was al goed gevuld. Dochter lief kreeg meteen een minishet aan een touw in haar handen geduwd en keek me aan van wat moet ik hier nu weer mee?. Gewoon weer teruggezet dus Lachen

De meeste handelaren die er stonden kon ik wel en ook van de manege stonden er ik weet niet hoeveel paarden, vooral ouwe friezen. Ook een hele mooie grote zwarte frieze hengst gezien met ernaast een super klein miniponytje geen gezicht dus.

Maar goed we zijn weer thuis gekomen zonder pony, maar wel met een tuig voor Sahira zodat we haar kunnen leren om voor ons karretje te lopen. Wel lastig meenemen want we waren op de fiets Cool . Manlief zat thuis te wachten en schrok zich weer rot, wat hebben ze nu weer meegenomen. Haha!

Moet straks in de schoolpauze weer terug want de ponys voor de keuring moeten ook nog bekeken worden.



shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 13:51

was vandaag!, vrees dat hij nu al afgelopen is, vanmiddag waren er wel nog kortebaandraverijen.

Man had ponytje nog steeds niet verkocht vroeg ik hem nu op kwam halen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Mariett en 41 bezoekers