Aldira niet helemaal lekker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 10:48

Gister had ik les, ik ging op barebackpad omdat ze zo braaf aan het worden is de laatste tijd.
Maar gister was ze wel ERG sloom, ze had helemaal geen zin om te rijden, was snel moe na het draven en was chagrijnig naar andere paarden.
Ze heeft nog 2 keer gehoest onder het rijden dus ik ben nog even blijven stappen en heb toen een emmer met wortels en foene griek klaargemaakt, hopen dat ze zich vandaag wat beter voelt.

Konden ze maar praten he? Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:02

Misschien wel verstandig om haar even te temperaturen. Wie weet heeft ze wel iets onder de leden?

Sterkte met haar!

Mieke

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 11:05

Ja ze was wat 'klammig' gister, en het paard van mijn zus ook. Ze staan samen in de paddock dus misschien zijn ze een beetje verkouden ofzo.
Ik doe het in ieder geval even rustig aan en mijn instructrice houdt haar goed in de gaten als wij er niet zijn.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:33

Oliva en de andere paardjes waren bij mij gisteren ook klammig Cody.
Maar het was gisteren ook een hele rare bedrukte dag......misschien dat het daar ook wel aan heeft gelegen Verward
Ik hoop voor je dat ze niets onder de leden heeft.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-09-26 16:33 ]</font>

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:11

Hee balen is dat hè! Konden ze maar vertellen waar ze last van hebben.
Die klammigheid kan komen van de mist. Maar ze zouden natuurlijk best een verkoudheid kunnen hebben opgelopen, met dit weer.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:13

Bij mij op stal stond er gisteren ook eentje die heel warm aanvoelde, echt net alsof ze koorts had, getemperatuurd en er was niets aan de hand (geen koorts in ieder geval). Misschien toch iets met het weer?