Wat n rotdag zeg vandaag :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Wat n rotdag zeg vandaag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:44

Vandaag was echt n vreselijke rotdag. Boos! Als eerste heb ik al de hele dag heel erg last van mn keel en kben echt super verkouden. En als tweede...... Verdrietig Vandaag zou mn hamster Pinky worden ingeslapen bij de dierenarts...... Verdrietig ze is nl al 2 jaar en das oud voor n hamster. En ze kon dr linkeroog niet meer dicht doen en vanochtend had ze m opengekrabt..... Verdrietig tzag er niet uit....over haar hele oog zat korst. En toen ik haar op pakte reageerde ze op niks meer Verdrietig ook was ze al koud aan t worden. Later pakte n vriendin van me Pinky van me hand......en ineens zag ik dat er kleine maden op mn hand lagen.....die kwamen blijkbaar uit Pinky Huilen Echt vreselijk. T leek net alsof ze hersendood was. Ze kon niks meer en voelde niks meer maar ze bleef toch ademen. Ik durfde dan ook niet meer naar haar te kijken want dan barstte ik weer in tranen uit. Net n uurtje geleden is ze opgehouden met ademen Huilen Kheb echt zitten janken om haar.... Huilen khad nooit gedacht dat ik t zo erg zou vinden. We hebben haar nu begraven in de tuin. T liefst wil ik meteen n nieuwe hamster zodat ik weer wat afleiding heb en die nieuwe hamster ook lekker kan vertroetelen. Morgen gaan we er eentje halen. Elke keer als er nu bij mij thuis iemand zegt over Pinky dan barst ik al weer bijna in tranen uit.... Huilen khoop dan ooke cht dat ik morgen niet naar school hoef. Ik heb nl tegen mn vriendinnen verteld dat ze zou worden ingeslapen....en ze zullen er zeker over gaan vragen.......En ik heb niet echt zin om te gaan janken op school Huilen Huilen Bah wat n rotdag was dit zeg.....ik wist dat t moeilijk zou zijn om Pinky te laten inslapen, maar om haar zo te zien was echt vreselijk Verdrietig Sorry, maar dit moest er even uit........

Kuzz Jen Huilen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:45

ooh das zielig zeg!! jeetje ik zou dat echt eng vinde!! veel sterkte!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:47

aaaaah heel veel sterkte !

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:05

Hè wat rot voor je... Ik heb zelf ook de griep (spierpijn, keelpijn, hoofdijn verkouden en behoorlijk koorts... Zou net vandaag voor het eerst in vier weken weer meerijden in de les op een geleend paard omdat Andrew al dik een maand kreupel is... 't Is wel pech hebben hoor... Beterschap en sterkte met het verdriet om je hamstertje!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:24

Echt rot voor je! Maar veel sterkte!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:28

Wat een baaldag voor je.
't Is echt verschrikkelijk om je hamstertje zo weg te zien glijden.
Waarschijnlijk staat je hoofd er helemaal niet naar, maar vergeet je niet om de kooi goed te ontsmetten, anders loop je de kans dat je nieuwe hamstertje maden krijgt.
Veel sterkte Ach gut

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 19:49

Oscar schreef:
Waarschijnlijk staat je hoofd er helemaal niet naar, maar vergeet je niet om de kooi goed te ontsmetten, anders loop je de kans dat je nieuwe hamstertje maden krijgt.
Veel sterkte Ach gut


Bedankt! Kheb vanmiddag ook meteen erna haar hele hok schoon gemaakt, alvast voor de nieuwe hamster en zo had ik wat afleiding.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:51

K ben blij voor je dat je morgen al een nieuw beestje krijgt.
Kun je daar lekker je verdriet mee wegknuffelen...

Liefs en een dikke knuffel,Jalees