Ik voel me de laatste tijd zo eenzaam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Ik voel me de laatste tijd zo eenzaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 23:38

Ik heb 2.5 jaar verkering gehad met een jongen en dat is sinds enkele maanden door omstandigheden uit geraakt. Spijtig genoeg heb ik mijn vriendengroep niet goed onderhouden onder de verkering en heb ik nu niet al te veel vrienden meer. Nu had ik een redelijk goede vriendin op de manege maar die heeft echt misbruik van me gemaakt, ik diende alleen om haar paard bij mij op de wei te kunnen zetten en om vanalles te lenen en toen ik zei dat het paard van mijn wei af moest omdat ze telkens uitbrak en omdat ik bang was dat er ongevallen gingen gebeuren was ze boos op mij en liet ze me helemaal vallen als vriendin. Nu voel ik me zo verschrikkelijk eenzaam, iedereen gaat op stap of weg in het weekend en ik zit helemaal alleen. Ik heb momenten gehad dat ik het helemaal niet meer zag zitten en dat ik zelfmoordneigingen had maar uiteindelijk durf ik het toch niet af te maken. Nu zit die vriendin nog steeds sms'en te sturen die me enorm raken zoals dat haar paarden nu heel goed springen (ik sprong er altijd mee omdat zei dat niet durfde). Ik kan er echt niet meer tegen, bovendien heeft ze nog een heel deel spullen van mij die ik maar niet terug krijg. Ik weet echt niet wat doen, ik zit zo in de put.
Sorry maar ik moest dit even kwijt aan iemand.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 23:52

Ja maar ik heb het hier ook helemaal niet gemakkelijk thuis, heel veel ruzie met mijn mama (ze kan me echt afbreken en er voor zorgen dat ik heel erg ga twijfelen aan mijn eigen, ik heb er heel weinig zelfvertrouwen door gekregen) en ik heb echt iemand nodig waarop ik een beetje kan steunen en waarmee ik kan praten over mijn problemen en ik heb op dit ogenblik gewoon niemand en dat maakt het allemaal nog een beetje erger. Ik voel me gewoon alsof ik voor niemand niks goed kan doen.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 12:12

Bedankt dat jullie me allemaal graag willen helpen, dat kan toch goed doen zo je hart is luchten.

Gelukkig ga ik volgende week op kot en hoop ik daar een hoop nieuwe vrienden te maken, ik ga ook naar een andere school (naar de hogeschool) dus er ligt nog wel wat in het verschiet. Ik heb me voorgenomen van me heel open op te stellen en met zoveel mogelijk mensen vriendschap te zoeken want ik wil zo graag nieuwe vrienden maken.
Duimen jullie allemaal voor mij?

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 15:47

Ik ga in Geel op kot, zit daar niemand van op bokt?
Eigenlijk wil ik inderdaad wel is iets afspreken ofzo voor onder de vakantie voor allemaal naar hier te komen (bij mijn thuis) met jullie paardjes en te gaan wandelen op het militair domein, tis hier heel mooi om te gaan wandelen met het paard.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 17:31

Fijn he! Twee bokkers op dezelfde school!!! Tot maandag Quinzy

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers