Vandaag weer lekker gereden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 22:13

Na een poosje met een vertrouwensprobleem rond te hebben gelopen ging 't vandaag naar mijn mening erg goed.

Ik heb mezelf een schop onder m'n kont gegeven en ik ben gaan rijden in de les. En ik was tevreden. Ze liep lekker door, reageerde goed op m'n been.

Dus ik ben weer even helemaal heppie!!! Natuurlijk moest Iduna nog even debiel doen, door een minispurtje te doen toen een ander paard een scheet liet *LOL* Jaja, die van mij is apart, ze schrikt van scheten, hihihi...

Ik loop nog niet te hard van stapel, maar het goede begin is er. Ik zal mezelf nog flink wat schoppen onder m'n kont moeten geven, maar dat boeit niet. Ik ben erg trots op hoe 't vanavond ging.

Knuffie van een heppie Mayo!!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 08:56

Goed zo Mayo en nu doorgaan he *LOL* .

Iduna kan idd errug schrikkerig zijn. Tja het is ook een merrie he Frusty . Misschien handig om ook met uitstappen de teugels wat korter te houden dat je gewoon conctact hebt en haar een beetje bezig houdt. Dan zal ze niet zo snel schrikken Party!! .

Nog een paar dagen en dan ben ik er weer Party!! misschien kom ik donderdag wel ff langs.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 10:32

Ik heb gisteren nog een klein stukje van je les meegepikt en het ging hardstikke goed hoor! Je zag er ook veel zelfverzekerder uit, volgens mij doen de lessen van Merilyn je goed *LOL*

Vooral lekker doorgaan Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:25

Pris, wat is dat nou weer voor een discriminerende opmerking over merries???? Knipoog Mijnes is echt niet zo schrikkerig! Maar ja, dat is nou eenmaal SUPERJURGA!!!! Knipoog
Fijn dat het zo goed ging naar jouw gevoel Marjolein, nou zo doorgaan, je komt er wel! En dan kom ik weer een keertje kijken hoor!!!! Echt wel!!! Dus je hebt nu les van Merilyn??? Leuk hoor!!!
Lekker dooroefenen met Iduna! Ik hoor wel of het zo goed blijft gaan, hè?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:42

Hahaha Iduna is echt het type zeik merrie Haha! .

Dat is de reden waarom ik geen merrie meer heb genomen ik had hiervoor eentje. Ze was gelukkig vrij nuchter maar SOMS Frusty kon ik haar wel wurgen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:52

lekker mayo dat t zo fijn ging!!! nu volhouden he dan komt t allemaal helemaal goed! *LOL* Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 12:02

Dank jullie wel voor de reacties!!! Ik voel me nog steeds erg heppie!!!

Ik heb nu idd les van Merilyn en ik moet zeggen dat haar lessen me erg goed doen. Ik leer veel nieuwe dingen, zij begeleid me zowel voor, tijdens en na 't rijden. Ideaal dus, want zo leer ik op alle vlakken een heleboel nieuwe dingen.

Ik voelde me gisteren een stuk zekerder (Kon je dat echt zien Maris?) Dus ik ga 't gewoon helemaal maken! hihihi... Ik begin expres van voren af aan, zodat ik er straks des te zekerder uitkom.

Dikke knuf!!!!!