Zelfs dit helpt niet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:53

hihihihi... sorry kan er niks aan doen, je vertelt 't zo leuk. Ik zie Udinde er al onderdoor zeilen. Echt zo van : Whiiiiieeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Ik ben er onderdoor!!!!! *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 22:03

Citaat:
Op 2001-09-24 21:14, schreef jantina:
Mayo, zoals jij het zegt zo doet ze het ook. En als ze er dan onderdoor is, dan trekt ze ook een heel triomfantelijk gezicht. En maakt vervolgens nog een ererondje door de wei !!

Ach ja, wat zal ik zeggen. Het is irritant, maar met zo'n koppie... Ja dan kan ik niet boos worden hoor, alleen maar heel hard lachen *LOL*


Kan me voorstellen dat je niet boos kan worden, 't zou mij waarschijnlijk ook niet lukken, hihihi...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Diortje_vds, Groetje, nafkedemi, Tango1979, Vagabondo en 99 bezoekers