Karan op de wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Karan op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 14:26

Omdat Karan hoest heb ik hem gisteren tot lekker laat op de wei gezet.

Vanf zijn stal tot aan de wei heeft hij gehoest. Zielig he?

Om half twaalf 's avonds ging ik echt naar huis en haalde ik hem binnen.
Toen lag hij op de wei. Hij had vast gedacht dat hij daar de nacht moest doorbrengen. Toen hij me zag stond ie meteen op en kwam blij naar me toe. Hij had wel ontzettende haast om binnen te komen. Tja zijn hooi lag al op hem te wachten. Hij is niet dom!

Vandaag staat hij natuurlijk weer de hele dag op de wei. En de DA komt a.s woensdag. Ik ben benieuwd.

Karan kost me klauwen vol geld tegenwoordig. Zadel laten opvullen, dierenarts, hoefsmid, zalfjes. Goed voor zo'n 190 euro (zonder DA)

Maar ik heb het voor hem over.
Mijn bankrekeningnummer is.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:42

Wat zielig dat ie steeds moest hoesten. Hoe kan dat? Had ie zich verslikt ofzo, of is hij ziek?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 14:44

Hij hoest al ruim een week. Ik denk dat hij een infectie aan de voorste luchtwegen heeft. Maar ik ben geen DA. Hopenlijk krijgt hij een poedertje o.i.d en is hij er zo weer vanaf.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:22

Ik ken het heike. Heerlijk Lachen
Mijn beessies kunnen er ook wat van hoor. Fellow had de 2e dag al een da nodig omdat hij een trap gehad had. pinky kosten klauwewn vol geld aan zalfjes, prutjes, dekens enz tegen zomerexceem en vandeweek was mn kater nog ziek ook en die moest ook een bezoekje dierenarts...
Achja, liever voor hun dan voor een auto (die overiegsn ook net terug is uit de garage Scheve mond )....

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:54

nou maar hopen dat het woensdag dan meevalt met de da rekening,maar wel fijn dat karan lekker op de wei kan,hij is je daar vast dankbaar voor

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:11

Even een update over Karan.. De dierenarts is vandaag wezen kijken en hij blijkt geen infectie in de voorste luchtwegen te hebben. Hij krijgt nu tien dagen lang een poedertje door zijn voer, hopelijk is het dan over. Het kan dat hij overgevoelig is voor stof etc.. Hij mag lekker veel op de wei en ook wat lichte arbeid verrichten.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:44

Arm dier, kan hij niet dag en nacht op de wei? Het is nog niet koud en de stallen zijn behoorlijk stoffig, zeker met vegen en op strooien.

Geef hem anders ook nat hooi, bij Joris scheelde dat heel veel.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:19

Die vage hoestjes zijn vervelend Scheve mond hopelijk valt het mee en heeft Karan geen stofallergie Ach gut

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:02

Karan krijgt geen hooi, maar kuil. En hij staat nu telkens bijna de hele dag buiten. De dierenarts zei dat de huisvesting wel goed was hoor.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:05

agussie Karan! word maar snel beter OK dan!