* Update: Ik zit in een dip *

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

* Update: Ik zit in een dip *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 18:07

ik had hier laatst al een topic over geplaats,dat ik in zo'n dip zat...
De afgelopen dagen gingen niet zó...maar het begin is er geloof ik.
Vandaag heb ik gereden: en ik vondt het echt fijn gaan!
in het begin nog wel wat geklier,maar dat hoort nou eenmaal bij hem.
Dit was wel 100 x minder erg als anders,wel duwt ie nog steeds zn achterhand naar binnen,en soms geeft hij geen reactie op het been,maar na een flinke schop begon hij ook niet meer te bokken.
ik was eigenlijk ook veel te lief voor hem onder het rijden,het is een etterbak hoor,en hij is zo makkelijk en simpel in dingen..vraag je wat meer dan was het echt van bekijk het maar...maar gelukkig ben ik nu net door dat laatste stukje heen,en durf ik hem flink aan te pakken..
Na zo'n 20 minuten kreeg ik hem er helemaal "door",hij was lekker ontspannen en deed erg zn best,ik voelde me apetrots Tong uitsteken..zo'n privé instructrice doet wel wonderen! woensdag heeft mn zusje gereden bij haar,en ik ging mee om te kijken,ik moet zeggen daar leer je ook wel van hoor...de dingen die ze heeft gehad in de les oefen ik dan ook thuis.
Geen moeilijke oefeningen zoals wijken enzo..gewoon lekker de basis,wat ook het belangrijkste is natuurlijk...
nou ik ben weer helemaal blij vandaag omdat het goed ging...het vertrouwen begint weer wat te komen..
woensdag en donderdag heb ik les...en ik verheug me dr zelfs weer op!
Ik zat echt in het diepste van mijn dip,en hopelijk gaat het nu alleen nog maar omhoog Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:24

dat hoop ik ook voor je Lianne, we hebben allemaal wel eens zon dag hoor, ik heb ookwel eens gedacht Marktplaats!!!! Maar dan waren ze weer lief en daar ga je weer he...en je kan er zoveel voor terugkrijgen maar het kan je ook erg wanhopig maken...

Ik zie meer van die verhalen, ik heb het tot nu toe getroffeb met mn paard, maar ik ben gister ook onverwachts gevallen met paard en al, bam weg zelfvertrouwen,....maar het gaat erom, wil je doorgaan? Niu je heb insructie dus dan moet het lukken, en je zegt ook dat ie niet meer bokt, dat was toch een van de problemen?
Sterkte!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:40

ja dat was 1 van de problemen,maar het kan ook zo zijn dat het morgen weer mis is,maar daar ga ik me niet druk over maken...ik weet nu tenminste dat ik het wel kan (samen dan)...dus ik zet toch maar even door,..
bedankt voor je reactie he...en ook veel succes met jou paardje na je val

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:46

Lianne007 schreef:
ja dat was 1 van de problemen,maar het kan ook zo zijn dat het morgen weer mis is,maar daar ga ik me niet druk over maken...ik weet nu tenminste dat ik het wel kan (samen dan)...dus ik zet toch maar even door,..
bedankt voor je reactie he...en ook veel succes met jou paardje na je val


Heyy Lianne niet ogeven, die periode heb ik jaren gehad met mijn pony nu kan ik alles met haar en is t net een hond geworden en wil ik haar voor goud kwijt! Komt goed ook met jou en paard OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:33

dankje Lianne voor de succeswensen, geloof me je bent niet de enigste met een dipje hier, ik heb er vandaag al meerdere gezien, het zal er wel bijhoren, nou ik praat ook uit ervaring hoor! Want je heb nueenmaal niet met een fiets te maken he? Die het gewoon altijd doet!
Maar dat maakt het toch ook weerl hartstikke leuk als je een overwinning behaalt, houdt je ons op de hoogte?

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 00:19

Zal ik doen hoor!..woensdag en donderdag heb ik les,ben heel benieuwd!..zie het gelukkig niet meer zo somber in Knipoog en bedankt voor jullie reacties...dat geeft ook wel enigzins een beetje hoop..omdat het met jullie ook weer omhoog ging! khou jullie op de hoogte...

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 05:11

Hou je ons op de hoogte hoe de les gegaan is?
Suc6 Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:15

Juist thats the spirit!gewoon volhouden en doorzetten!
iedereen met een paard kent zo´n dip wel , ik ook maar al te goed Lachen
Maar dit heb je vast binnen!heel veel plezier met je les!!!
Maak je snel foto´s?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:57

ik ben heel blijmet boks, zoals jullie elkaar steeds weer opbeuren dat vindt ik geweldig!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 17:30

Diana_Mabel schreef:
Maak je snel foto´s?


Die ga ik donderdag maken!..mn moeder probeert ze dan te maken als ik aan het rijden ben Tong uitsteken dus houdt ITP goed in de gaten als je wil lachen haha Knipoog

Chica: ik ben ook blij met bokt!...iedereen luisterd toch meer dan gewoon de mensen om je heen! en de raad en vele reacties doen je goed!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:17

Ja dat heeft iedereen wel hoor!
Die van mij begint ook te puberen en dan loopt ze normaal, en dan ineens trekt ze zich los (pakt het bit vast) kop naar voren en we spurten zo de bak uit onder de waslijn door het erf op naar achter.
Ik moest nu even goed mijn best doen en doorzetten, ik heb haar een paar keer flink aangepakt en dan is ze ineens weer op 2 pinken te rijden zeg maar. Mooi vwnw en ontspannen. Maar op het laatst kon ik er wel om lachen want ze heeft allerlei truucjes om er vandoor te gaan Haha!
Uitgebreid proesten en dan ziet ze kans om irritant te gaan doen, of zooo overdreven laag te lopen en weer richting de uitgang Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:09

ik ben heel erg benieuwd naar de foto's Lianne plaats je ze op Bokt?

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 23:21

Chiqa schreef:
ik ben heel erg benieuwd naar de foto's Lianne plaats je ze op Bokt?


Uiteraard Knipoog.... donderdagavond worden ze gemaakt,hoop dat ze lukken..en dan mogen jullie mij beoordelen!