Boktmeeting Silvolde zonder dat ik Bokkers heb gezien...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 12:52

Ik ben dus gister met Buster naar het concours in Silvolde geweest, van half negen tot kwart voor elf ben ik in de buurt geweest, van negen tot tien heb ik langs de dressuur-ringen zitten kijken. Ik kreeg alle andacht; iemand met zo'n klein pony'tje bij echte wedstrijden, zeker toen Buster naast mij kwam liggen vond iedereen hem 'zo schattig'!
Maar Bokkers ben ik niet tegengekomen... WAAR WAREN JULLIE ???
Ik hoop dat een volgende meeting weer wat beter gaat! (al was het wel gezellig, en ik heb nog wel wat andere bekenden gezien)

Groetjes van Nadia en Buster

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)



Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 10:37

Ach ja, kan gebeuren...
Wie zin heeft mag natuurlijk nog langskomen om (idd kleine) Buster te zien!
Kim, nog 1 week en ik kom langs hoor!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963, rozebadeend, xdesix en 36 bezoekers