buitenrijden is ook een kunst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:53

Bij mij is het niet een kwestie van niet durven, maar niet WILLEN laten gaan.. met het oog op blessures en dat soort zaken!
(ik ben niet meegeweest naar de Veluwe, helaas, moest afzeggen dus ken het hele verhaal niet maar wil toch even een reactie neerzetten)

Ik kan best een stuk galloperen en stukje harder gallop dan een handgalopje kan ook nog maar hele stukken door dat bos crossen zie ik niet zitten

En ik kan zelf net zo genieten van een bosritje waarin ik alleen maar stap en wat zit te kletsen met collega-ruiter/amazone...

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:02

Desiree schreef:
Ik weet wel dat je in een flinke galop bijvoorbeeld niet altijd 100% controle hebt. MAar ik ben niet bang. Ik heb er vertrouwen in dat ik mijn paard wel weer terug krijg



Wat bedoel je hier dan niet aan als crossen... ?
Op mij komt dit over als crossen...

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:45

Ik heb met mijn paarden ook regelmatig op een heivlakte getraind. Heb ook weleens met mijn instructrice daar afgesproken en daar dus les gehad.. Hondjes mee, heerlijk! Daarna nog ff uitstappen over de hei.. Lekker hoor..

Maar ik ga nog steeds ook met de stelling van Fitz mee dat sommige paarden niet makkelijk zijn buiten. Sja, sommige genieën zitten tegen het idiote aan he...

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, eshz, Jet, sorayamagic2, Vagabondo en 13 bezoekers