Super Hippiade! Groenendaal kampioen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Super Hippiade! Groenendaal kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 09:45

Hay,

Jeetje zeg wat was ik zenuwachtig vrijdag al... Vrijdag heerlijk een vrije dag genomen om mijn paardje klaar te maken, lekker naar buiten geweest daarna gewassen, half uurtje solarium en gevlochten. Daarna naar de alternatieve training van het team bij een van de meiden werd er op de ton nog 1 x de kür geoefend en werd er nog video gekeken van de training die laatst gegeven werd door een gast trainer.

Toen naar huis en de bandages opgezocht enzo en toen naar bed... weinig geslapen van de zenuwen. hihi

Zaterdag werd Harry Potter om 8.00 op gehaald en alle meiden van de voltige waren er albij. Allemaal met slaperige oogjes vanwege het slaap tekort.

Komen we in Ermelo aan worden we naar het verkeerde parkeerterein gestuurd met de trailer helemaal bij de velden en we moesten in de W.A. hal zijn dus keren maar en naar de hal.
Manon ging gelijk het teampaard Kazoo klaar maken voor de plicht. De plicht ging heel erg goed en de eerste zenuwen werden getrotseerd.
Toen moest Harry Potter met 3 solisten de baan in 1 van Groenendaal (de vereniging waar ik ook bij hoor) en 2 van Den Helder.
Ze gingen alle drie heel goed alleen het meisje van Groenendaal had een fout haar bodemsprong kwam niet uit de verf in de kür.

Toen ging het team op voor de kür, bleek de verening voor hun bijna de gehele kur ingepikt te hebben dus de dames waren een beetje boos. In de kür hadden ze een storing zitten dat was er jammer. Maar toen was het wachten op de uitslag... Jeetje dat duurt lang... Maar op een gegeven moment komt Manon naar mij toe om te vragen of ik Kazoo klaar wilde maken want ze waren kampioen geworden maar dat mocht het team nog niet weten.. Dus ik als een speer Kazoo klaar gemaakt en naar de bak. Moest ik gelijk achter het team aan hollen de bak in hihi

Dus het was een zeer geslaagde dag! Voor het team een mooie afsluiting van de klasse licht. En de solisten hadden zich ook mooi geklaseerd want die rubriek was een pot nat met alle dames solisten dus ook de hele top.

Sorry voor dit lange verhaal maar het was gewoon een top dag!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:21

Gefeliciteerd met jullie overwinning.

Zijn er nog foto's gemaakt?

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 10:27

Ja fotos ijn te vinden op de site van Groenendaal de link staat onder aan mijn berichten dan ff naar het forum kijken bij voltige en dan foto's NK

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 13:14

Elstbeth Rekker was 1e bij de dames en helaas was er geen kampioenschap bij de heren Ronald van Cronenburg was de eenigste en met een monster score van een ruime 8 en in de klasse teams zwaar was St. Hubertus 1 geworden