neus achter de loodlijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

neus achter de loodlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 22:53

Zag het net weer op een foto, een paard met de kin op de borst. Ik snap dat nooit zo, vind het ook niet mooi. Waarom lopen die paarden zo opgevouwen? Dat is toch heel erg slecht voor de wervelkolom? Kan nooit goed zijn
Ik snap wel dat ze OP de loodlijn lopen, en als ze erachter lopen krijgen ze opmerkingen en kritiek van de jury enz., dus waarom in training wel?



Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 09:37

Hm, dat bedoel ik niet helemaal, denk ik Verward Ik snap gewoon niet waarom mensen zo rijden, wat het nut ervan is, zeg maar.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:10

Nee is inderdaad wazig en ontstaan uit irritatie van hetgeen ik zag: iemand stelt zijn paard meteen zo in dat hij echt met de kin op de borst loopt vanaf minuut 1, en op Bokt zie ik dat ook best wel eens. Waarom doet iemand dan zoiets? Ik bedoel dus niet een beetje maar echt fors.

Blijft een beetje vaag, vrees ik Verward

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:41

Ik vraag me dan wel af (neem me niks kwalijk, ik ben echt een leek hierin), waarom moet dat paard dan meteen zo lopen? Moet hij niet eerst opgerekt worden enzo? En vanaf hoe oud moet dat dan?

En dat wegkruipen snap ik dus ook niet Verward Dan loopt hij helemaal verkrampt ofzo? Dat is toch niet fijn? Ik kan me best voorstellen dat je paard lenig en los is dat hij dan dieper kan lopen, maar koud dat mis ik echt helemaal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers