Heerlijk buitenritje gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 22:11

Ik heb net een heerlijke buitenrit gemaakt.
Ik wilde vandaag niet dressuren, maar lekker ontspannen buitenrijden. Omdat ik dat niet alleen kan met Laiser (daar is hij veel te onzeker voor) ging er iemand op de fiets met ons mee. De vorige keer waren we op deze route aangespannen paarden tegen gekomen en was Laiser helemaal door geflipt. (Gesteigerd op een 80 km-weg, kaarsrecht) Maar nu was het al wat later en het was bijna aan het schemeren.
Laiser heeft zich keurig gedragen en is nergens weggesprongen of gaan steigeren. Hij heeft gedraafd en gewoon gestapt zonder problemen. En dat was toch wel lekker hoor. Zelfs de vrachtwagens die met 80 km per uur voorbij daverden, interesseerde hem niets hij liep gewoon door. Ik was zo blij:+: , eergisteren een winstpunt en niet gesteigerd op wedstrijd en nu ook nog eens een heerlijk ontspannen ritje. Ik hoop maar dat er nog meer van die dagen komen.*LOL*
Ik merk trouwens wel dat zijn zelfvertrouwen steeds aan het groeien is. Hij durft steeds meer in zijn eentje (dus zonder andere paarden) te ondernemen. Dat vind ik heel goed van hem. Het wordt nog wel eens wat met hem.*LOL*