Des weer helemaal de oude!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Des weer helemaal de oude!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 13:32

Gister hebben mijn pa en ik weer op Des gereden. We zijn een stukje naar buiten gegaan. Niet de volle ronde als we altijd reden, maar op een 1/4 weer rechtsomkeert gemaakt. We zijn dus ca1.5 uur op pad geweest.
Des ging echt prima. OK dan! Is enorm voorwaarts (is ze in tijden niet geweest, is dus waarschijnlijk in langere tijd niet in goede doen geweest).
Op een breed zandpad zou ik een stukje gaan galopperen. Geeft madam een rotbok Cool (bleef wel zitten) en ging er toch vandoor! Dat ging even flink hard! Na een paar meter had ik haar weer onder controle.
Op het end van dat pad gingen we wisselen. Mij pa er op. Moet je weten dat hij nog niet zo goed rijdt, en eigenlijk alleen stapt en draaft (heeft een keer of 4 in galop gezeten, meestal een "ongelukje"). Na een paar minuten stappen wil ie op hetzelfde pad een stukje draven. Hij had al zoiets van laat ik de teugels maar iets aannemen, mocht ze het weer in de bol krijgen... Haha! En ja hoor, weer loeihard! Hij bleef netjes zitten, raakte ook niet in paniek. Achteraf zei hij: ik schrok wel even, maar verder ging het wel lekker! Clown

Da's dus echt mijn oude Des weer! Lekker ondeugend! Ze ziet er ook echt tiptop weer uit! Ik kreeg gister de rekening van de d'arts en die viel ook nog 100% mee!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:39

Wat fijn, van zowel je paard als de DA-nota...
Dus de zon schijnt ook in Bovensmilde !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:45

Goed zo!! Fijn dat ze weer helemaal happy en in haar element is!
En goed dat je vader bleef zitten toen ze flink de sokken erin zette *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:07

Hee wat fijn dat het zo goed met haar gaat! Het is niet leuk als je paard zo in de lappenmand zit.
Is ze ok al weer flink aangekomen?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:34

Fijn hoor, dat ze weer vrolijk en gezond is! En stoer van je vader Knipoog