Baduh en Ameretto in de Bit!(met scan)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Baduh en Ameretto in de Bit!(met scan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 12:41

Zomaar, onder " Bit stalt uit" hebben ze mijn link http://www.baduh.nl geplaatst met een klein verhaaltje erbij. Ik ben superblij natuurlijk!
Zag trouwens Amaretto (wie kent het paard niet hier op Bokt) ook in de Bit! Bokt takes over the world!

Dit staat er trouwens:

www.baduh.nl Deze site is erg makkelijk als je wat nodig hebt maar de deur niet uit wilt. Je kunt namelijk al je paardenspullen online bestellen.
Daarnaast kun je zien welk dekje bij jouw kleur paard past, per vachtkleur worden vijftien kleurendekjes afgebeeld.

[edit heike] titel aangepast

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:46


Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:48

Ik ren nu even naar de brievenbus... effe lezen...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 12:49

Ik heb net nog met "zoeken" gekeken of er al een topic geopend was en ik kon niks vinden. Hihi. Maar dit is wel 2 topics waard vind ik. Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:04

Ik had gelezen dat de bit deze maand niet uitkwam omdat het de vorige maand extra dik was, klopt dit wel??? Zoniet dan moet ik dus zo ff gauw naar de winkel Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:43

Ik ga als ik thuis ben gelijk kijken gaaf zeg

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:58

ik heb t stukje vanmorgen gelezen en heb al gekeken leuk hoor mooie spullen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:06

Voor de liefhebbers dan
Afbeelding

Prins Ameretto
ruin
11 jaar
1.56 m
draver X Arabier

"Toen we Ameretto kochten, hebben we niet als eerste gekeken naar de afstamming. We wisten niet eens dat het een kruising is", zegt Laura. "De eerste indruk van het paard vinden we belangrijker." Laura rijdt samengesteld met hem."Ik ben begonnen bij de pony's, maar start hem nu L bij de paarden. Mijn zus rijdt endurance met hem. Voor beide onderdelen is hij erg geschikt; hij heeft een grote wilskracht en gaat voor je door het vuur. Hij heeft de vechtlust van een draver en de arrogantie van een Arabier. Hij heeft de vrij vlakke snelle draf van en draver. Voor een draver heeft hij wel een mooie galop. Als je erop zit is hij niet te stoppen. Dat is zowel een voor- als een nadeel. Voor de samengestelde sport en endurance is dat heel goed, maar je kunt nooit eens rustig met hem naar buiten stappen, hij wil alleen maar hard."

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:09

Wat een mooie foto zo op de hei, 't is echt typisch Ret, en die foto van zijn koppie is ook erg mooi. Denk dat Lautje en Karin hier wel trots op zijn!
Heike kan je de hele BIT niet even scannen Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:39

Hee, en daar hebben we het tweeling broertje weer! Haha! Ik blijf me verbazen....
Mooie foto!!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:29

Gaaf. Ik zit nu op een meeting, als ik thuis ben ga ik kijken Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:18

IK ga maandag de Bit kopen Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:18

Echt leuk!!! Wanneer komt er een bit vol met boktpaardjes?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:23

Wat een leuk artikel was dat. Wel jammer dat ze de 'Arabocob' er niet bijgezet hadden.. Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:30

Eej leuk zeg!
Erg mooie foto's van Ameretto. Vind het eigenlijk toch wel super jammer dat ik geen lid van de Bit ben...

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:41

Hmm ik hoop dat ik mijn nieuwe bit dan snel binnenkrijg, want volgens mij kan ik niet wachten om die artikels te lezen. Ja zou toch eens apart zijn om eens het bIt vol te zien met allemaal bokt paardjes. (mag die van mij er ook wel bij Knipoog )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:27

Kreeg vanmiddag een sms-je van Mickey met het bericht dat onze Dravebier in de nieuwste Bit staat! We zaten er al stiekum een beetje naar uit te kijken, de foto's zijn eind april gemaakt maar het artikel werd verschoven van het juni- naar het septembernummer.

Leuke actiefoto van Lautje en Retje, ze hadden ons nog niet laten weten welke foto erbij zou komen, dus ook voor ons zou het een verrassing zijn. Foto's zijn trouwens gemaakt door Arjan Wijnstra - www.stockpaard.nl - die een halve middag heeft uitgetrokken om Ret van alle kanten te fotograferen. Ben ook best benieuwd naar de rest van de foto's. Lachen

De tekst lijkt wat overdreven (dat we niet eens wisten dat het een kruising was, dat je nooit rustig met hem kunt stappen), de paar subtiele wijzigingen die ik nog had nagestuurd hebben ze dus niet overgenomen. Maar ach, uiteindelijk is het toch altijd wel leuk om je knollie in een blad terug te zien! Lachen

En die prachtige achtergrond is de hei op de Sallandse Heuvelrug, vlak achter onze stal, waar we vanmiddag onze derde klasse 2-wedstrijd goed hebben volbracht! Nu dus klasse 3-startgerechtigd, een mooie afsluiting van dit enduranceseizoen... maar daarover later meer! Lachen

Ik ga de Bit komende week ook maar even aanschaffen, kan ik meteen het stukje over Baduh en het artikel over Lorenzo lezen. Lachen

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:34

Wauw het is echt een mooi stuk geworden
gave foto's en een leuk verhaal en ach wat maakt het uit dat het wat overdreven is, Ret is in elk geval in z'n element zo te zien.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:06

leuk zeg ! ik ga hem maandag meteen kopen Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:08

Wat leuk al die bokkers in de Bit! Maar hoe komen jullie daar nou zo bij dan, word je gevraagd door de Bit?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:25

Karin"]
De tekst lijkt wat overdreven (dat we niet eens wisten dat het een kruising was, dat je nooit rustig met hem kunt stappen), de paar subtiele wijzigingen die ik nog had nagestuurd hebben ze dus niet overgenomen. Maar ach, uiteindelijk is het toch altijd wel leuk om je knollie in een blad terug te zien! Lachen
[/quote]

Hihi, dat dacht ik eigenlijk ook. Ik ken hem alleen van verhalen van jou. Maar moest wel meteen daaraan denken.

[quote="Karin schreef:
Ik ga de Bit komende week ook maar even aanschaffen, kan ik meteen het stukje over Baduh en het artikel over Lorenzo lezen. Lachen


dat stukje van Badduh is maar heel klein hoor. 4x4 cm ofzo. mar wel heel leuk.
Lorenzo staat er helaas niet in. Zie PP

Groetjes Heike


p.s Hoe gaat het met je? Gefeliciteerd dat je nu klasse drie bent. Echt goed joh! Als ik eenmaal fatsoenlijk kan buitenrijden ga ik ook meedoen. Al wordt ik nooit zo goed als jullie natuurlijk!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 00:00

Ik heb omdat ik een jaar abonnee was een tijdje geleden een bon gehad voor een gratis bitje. Dus in het jubileumnummer stond er een mini-advertentietje van mij tussen de paarden te koop. Daar hebben ze kennelijk naar gekeken, want vanmorgen zag ik ineens dat ik een stukje had. Het was misschien een klein stukje, maar wel positief dus ik vind het harstikke leuk! Heb er dus niet om gevraagd, haha.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:01

Ik had ook al een topic geopend, want kon op de zoekfunctie bij karin, Laui en dravebier niets vinden. Dacht dus echt dat ik de eerste was Knipoog

baduh zag ik net toen ik de rest van de bit gelezen heb Haha! Positief stukje

Btw: karin gefeliciteerd! Haha!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:32

bubbels schreef:
Zomaar, onder " Bit stalt uit" hebben ze mijn link http://www.baduh.nl geplaatst met een klein verhaaltje erbij. Ik ben superblij natuurlijk!
Zag trouwens Amaretto (wie kent het paard niet hier op Bokt) ook in de Bit! Bokt takes over the world!

Dit staat er trouwens:

www.baduh.nl Deze site is erg makkelijk als je wat nodig hebt maar de deur niet uit wilt. Je kunt namelijk al je paardenspullen online bestellen.
Daarnaast kun je zien welk dekje bij jouw kleur paard past, per vachtkleur worden vijftien kleurendekjes afgebeeld.

[edit heike] titel aangepast


Gafe site, heb gelijk wat besteld! *LOL*

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:24

Hee, Retje en ik eindelijk in de Bit!

Het is wel een leuk stukje geworden, maar het klopt inderdaad niet dat ie alleen maar hard wil/gaat in het bos. Maar ach, het is in ieder geval leuk dat ie er in staat.

Die foto van zijn koppie vind ik persoonlijk iets mooier dan die actiefoto, want daar lijkt het net alsof ik hem heel hard in zijn mond trek. Verward

Onze Ret wordt beroemd Haha!!