Star...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 19:09

Vorige week ik 1 van mijn lievelingen op de manege weggebracht Verdrietig Star was heel vaak kreupel maar de laatste tijd ging het heel slecht met haar, ze was heel erg kreupel. Ze heeft het laatste half jaar bijna alleen maar stil gestaan en zo veel pijn dat ze had Verdrietig En ze was ook nog eens heel erg dik doordat ze geen beweging kreeg, en ze werd al dik van lucht.. daardoor werd ze alleen maar zwaarder en kreeg ze nog meer last. 2 weken geleden hebben ze samen met de veearts besloten dat ze niet langer mag lijden en donderdag geloof ik is ze weggebracht.

De laatste 2 weken heeft ze het nog even heel goed gehad, we hebben haar nog losgegooit (wat eigenlijk voor haar benen niet mocht) en ze heeft lekker samen met Benjamin op de dijk gestaan.. nu is ze weg, maar we missen haar heel erg Huilen

Star was een hele lieve zwarte merrie, met rijden was ze heel voorwaarts en ze kon heel goed springen. Ze is 16 jaar oud geworden Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, GoogleAdsense, Myrthe_bz, sas27 en 16 bezoekers