spreek me ajb moed in..ben gevallen..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

spreek me ajb moed in..ben gevallen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:21

Vandaag buitenrit gemaakt, voor het eerst in haar nieuwe ongeving...over het strand ed...was erg wennen, ze vondt alles eng ik denk dat ze er nog nooit geweest is...op de terugweg gebeurde het...., we liepen langs een drafbaan, ze was erg rustig en ineens kwam er een draver aan gecrost, ik liep erlangs en er waren bosjes tussen, dus ze hoorde een hoop geraas maar zag niks! Verward

Heel raar, ze maakte een draai, een vreemde beweging en daar gingen we! Ik viel met mn kop op de griond en het paard gleed ook uit, terwijl we stil stonden! Verward Mn elleboog knalde op de grond en het werd flink zwart voor mn ogen, sta er nog van te trillen, gelukkig bleef larissa staan...ik keek snel zag wat schaafwonden aan haar achterbeen verder niks...

Ben weer opgestapt, dizzty dat ik was, gelukkig had ik een veiligheids cap op, moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik zonder zo'n cap gereden had en met mn kop op het asfalt gekletterd was!

Kunnen jullie me een beetje moed inspreken, ik voel me helemaal niet tof nu, duizelig, licht misselijk en wazig...

Hoort dit nu echt bij het paardrijden? Dit moet niet te vaak gebeuren want dan raak ik veel zelfvertrouwen kwijt, kunnen jullie me een beetje oppeppen, oel me heel zielig.... Verdrietig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:31

Ik ben heel blij dat jullie allemaal zo snel reageerde, doet me echt heel erg goed! Acg vallen hoort erbij, en het maakt t wat minder leuk het rijden, maar gelukkig zitten we er eer op als we er afvallen, laten we het daar maar op houden!:D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:45

mikmak schreef:
Ga gewoon lekker verder met je paardje en geloof me...het gaat echt helemaal goedkomen!! Pling *LOL* OK dan! Vingers aflikken

succes, Kim


bedankt voor je'"enge"verhaal, ik ben dus niet de enigste, ja wat kan het paardrijden dan een andere negatieve wending krijgen he? Zo erg dat je gaat twijfelen, is dit nog wel leuk.....

Ik hoop dat ik snel over mn angst heen ben, ik ben van de winter ook eens gevallen met galopperen, en toen ben ik tijden bang geweest Huilen

Ik voel me nu trouwens wat beter, heb in bed gelegen, mn misselijkheid is over en ik voel me minder dizzy, echt jullie steun doet me goed OK dan!

Ik zal morgen aan jullie denken als ik met de bibbers opstap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:47

cloris schreef:
Ai.. kan je niet even langs een dokter gaan? als je een hersenschudding hebt mag je namelijk niet doorslapen snachts maar moet je om de 2 uur (geloof ik) wakker gemaakt worden...


Hoi Cloris!

Ja ik heb de dokter gebeld en raadde me aan te bed te gaan, geen TV en om de twee uur moet mn vriend me bellen (Hij is naar een verjaardag) ik wilde wel dat hij gewoon ging...

Nu gaat het wat beter, ik heb even op mn bed gelegen, kon niet slapen, maar het heeft me goed gedaan, mn misselijkheid is weg en heb wat gegeten....

Nu alleen die bibbers nog uit mn lijf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:06

ik ben voorlopig nog op mn eigen aangewezen...helaas dus kan er niemand mee, volgende maand staat ze op stal en ja dan rijdt ik meer in de bak en kan er altijd wel iemand mee....
enne over het advies van de dokter..ik voel me nu al beter, alleen ben ik doodsbang voor het rijden van morgen...maak me erg druk....ik zal het alemaal weer moeten overwinnen...ik denk dathet met de hersenschudding wel meevalt, ben nu weer een uurtje op en het gaat best goed:D eigenwijs he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:29

Llewella"]
Volgende keer gewoon met een lekker rustig paardje mee op pad, dat zal ook een stuk veiliger voelen na zo'n val.
[/quote]

hoi Llewella het is mn eigen paard, en die is over het algemeen heel erg betroubaar, alleen kan ze soms heel raar doen, vier benen gaan dan in acute wijgering...maar ja wat ikw eer geleerd heb, in zo'n situatie; er heel snel van af springen!
[quote="Llewella schreef:
Die bibbers zullen morgen al een stuk minder zijn, je hebt dan even de schrik in je lijf.


laat ik het hopen, nu is het helemaal mis met me..... Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-09-03 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:30

Homiafortuna schreef:
Tja, vallen schijnt er inderdaad bij te horen, maar is nooit prettig. Wees blij dat het zo goed is afgelopen en bedenk ook dat het een ongelukje was. Je paard schrok en dat kan gebeuren. Het was van je paard niet gemeend bedoeld, dus het vertrouwen in je paard hoef je hierdoor niet kwijt te raken. Ik denk dat het beestje net zo ontdaan was van de valpartij als jij. Gewoon er weer opklimmen en in het vervolg iets alerter zijn bij zulke situaties.


dankjewel Homiafortuna (he wat een aparte naam Cool ) ik denk dat ik het idd als een eenmalig incident moet opvatten, ze ging er niet vandoor oid...het was een stolstaande val, maf eigenlijk he dat zoiets kan gebeuren ja paarden zijn rare dingen! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:25

ik ben vandaag wel naar mn paard gegaan, eerst wat moed ingezameld ik was doodsbang...maar het viel allemaal erg neem ze was erg cool, zoals ik haar ook eigenlijk ken!
Op een gegeven moment zijn we in de buurt van de plek des onhijls geweest...en het was even bibberen, voor ons allebij, maar we hebben het overleefd!
Ze begon wel iets te weigeren en wilde niet verder, maar we hebben gewonnen, op naar de volgende strijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:54

Amanniej schreef:
Gelukkig dat het nog goed ging..en goed dat je nog naar de plek bent gegaan!!...dat vind ik knap!..


dankjewell! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, _MelissaV, GoogleAdsense, Icelandshet, Jette, Kashmino, Sintara, voet en 11 bezoekers