Kinderarbeid....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Kinderarbeid....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:59

Ja ik ben schuldig... aan het laten werken van minderjarige kindertjes Schijnheilig

Heeft wel zo zijn voordelen dat mijn paardjes op een camping staan, er lopen hier heel veel kindertjes rond Schijnheilig 2 meiden die al de hele zomer met de pony's aan t tutten zijn geweest heb ik gister getracteerd op een rondje rijden .. Ze waren me zo dankbaar dat ze nu mijn weiland aan t leeg scheppen zijn Haha! ... De wei is echt al in geen maanden schoongemaakt.. Aangezien ik er lichamelijk even niet meer toe in staat ben.. Ondertussen waren er nog 2 kindertjes bij gekomen die de lol er wel van inzagen en wilde helpen.. Dus nu zijn er 4 kindertjes aan t drollen scheppen in mijn wei .. en ik.... ik zit hier rustig en onschuldig achter mijn pctje doe net of ik aan t werk ben Schijnheilig Bloos


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:20

haha ja makkelijk he Tong uitsteken jammer alleen dat ze morgen weer naar huis gaan Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:59

ze zijn nog niet komen melden dat ze klaar zijn... zijn ze toch al zeker een uurtje of 3 á 4 bezig Haha! Moet wel mooi schoon zijn dan strakjes Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:20

Sammm schreef:
En als het niet schoon is moeten ze zeker nog een keer aan het werk! Haha!

haha ja inderdaad dan ga ik er met de zweep achteraan.. doorwerken moeten ze Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:31

ze kwamen net binnen melden dat de heeeeeeele wei schoon was... nou ben benieuwd Schijnheilig zal zo eens gaan controleren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:05

LindavanVugt schreef:
Ben ook benieuwd dan..
Toch leuk dat ze dat zomaar voor de lol doen hè Knipoog
Deed ik vroeger zelf ook en nu heb ik er een broertje dood aan Bloos


tja viel een beetje tegen Schijnheilig t was niet zo schoon als ik in gedachte had Bloos Maarja alle beetjes helpen ..

Vroeger deed ik dit ook hele dagen .. vandaar dat ik nu met een versleten rug loop Boos! dus nu kan ik het niet meer... Sleep de wei zoafentoe met rydar dan word t ook weer redelijk netjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:13

passie schreef:
Dan heb je ze toch niet hard geneg geslagen Haha!


haha neej helaas ik was aan t werk dus kon niet zien wat ze deden Tong uitsteken volgende keer zal ik rydar een zweepje geven kan hij ze bezig houden Haha! Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:27

ach kijk aan ze gaan nog even veder Haha! zal ik morgen eens kijken hoeveel ze vanavond dan nog gedaan hebben.... Knipoog jammer zeg dat ze morgen naar huis gaan Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:50

komt er net 1tje met een hoefijzer naar binnen de reseptie in ( ja ik ben nogsteeds aan t werk Huilen arme ik Tong uitsteken ) had ze gevonden , Rydar is zeker al 4 maanden ijzers af.. dus die lag er al een poosje Schijnheilig

heb maar gezecht dat ze m mee mag nemen... dan werkt ze mischien harder Haha! Knipoog Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot en 13 bezoekers