ontiegelijke oliebol manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

ontiegelijke oliebol manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 17:22

Ik had vandaag concour, nou hij is niet doorgegaan ik ben weggegaan met een verwond paard.. Ze hadden daar nix aangegeven.. je had een sloot en daar lagen planken op dus ik dacht ja hier zal je er wel in moeten dus ik loopdaar over heen met Natal ik wist verder niet waar ik anders heen moest en anderen dachten dat ook. Natal zakt door de planken heen en heel zijn benenn liggen open. Hij is kreupel, en daar hadden ze neit eens een dierenarts aanwezig.. die konden ze ook niet ff bellen wnat die was zijn vrouw ophalen met haar paard voor haar wedstrijd. NOu en bedankt. en kon niet eens een sorry van af, we krijgen ook geen inschrijfgeld terug.. Nou ik ga een klachten brief sturen want dit lijtk echt nergens op.. En nou staat Natal met 2 dikke benen + ontoegelijke wonden + schrik in zijn stal. moet je eens voorstellen hoe het had kunnen aflopen.. hij had zijn been kunnen breken dan wassie nu dood geweest, ik had mn nek kunnen breken enzovoorts.. sorry ik moest het ff kwijt

So close,
no matter how far.


PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 17:27

liberty schreef:
:? Je gaat daar toch niet met je paard overheen???

Maar ja, iig beterschap Ach gut

Ja wis ik veel.. er bleek 100 meter verde op de oversteek te zijn... Ja hallo ik ben ok maar kind, moeten ze maar ene bordje neerzette

So close,
no matter how far.


PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 18:05

Sammm"]
[quote="PintoNatal"][quote="liberty schreef:
:? Je gaat daar toch niet met je paard overheen???

Maar ja, iig beterschap Ach gut

Ja wis ik veel.. er bleek 100 meter verde op de oversteek te zijn... Ja hallo ik ben ok maar kind, moeten ze maar ene bordje neerzette
[/quote]

Ik vind ook dat ze het wel wat duidelijker mogen aangeven. En dat er niet eens een DA was?! Belachelijk!

Veel sterkte ermee.
[/quote]
Ja belachelijk he dat die er niet was.. THNX

So close,
no matter how far.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 18:43

ja maar het waren meerdere plakeje, en charlotte de DA hoort altid aanwezig te zij op een oncur

So close,
no matter how far.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 18:52

crossmonster schreef:
op een normale wedstrijd is toch nooit een da aanwezig, alleen op de grotere en op crossen , dacht ik.maar ik kan het mis hebben .

wel heel slecht dat ze geen sorry hebben gezegt, als ik een manege had en zoiets zou gebeuren, dan zou ik het paard meteen op de spuitplaats zetten en de da bellen , en de ruiter + begeleiders een kop koffie geven,dit is idd GEEN reclame voor hun bedrijf, en je laat mensen toch niet aan hun lot over als er iets gebeurt op jouw terrein???

heel veel sterkte hoor!

Thnx. vod ik dus ook, maar ze hadden daar 1 km vrder op de manege en waar je meost rijden was een weiland.. en ze konden iet voor een kop koffie of dergelijk zorgen den ik te veel moeite

So close,
no matter how far.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Dries1990, Iris94, lina1998, linda2008, Martje80, Niwla, Poosje81, Rijsa en 118 bezoekers