Co-ouderschap kitten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Co-ouderschap kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 20:31

Een paar weken geleden hebben ze een kitten gedumped bij mijn overburen. Omdat zij op vakantie gingen, en ik de rest van hun dieren verzorgde hebben we afgesproken dat als het katje ging "zwerven" omdat er niemand thuis was, ik hem in huis zou nemen (heb zelf al 4 katten).
Ze ging dus idd op zoek, en is bij mij in huis gekomen.
Toen ze terug kwamen van vakantie zei mijn buurvrouw al " ze mag zelf kiezen waar ze wil wonen" Ze heeft dus gekozen voor s'vavonds en s'nachts bij mij Haha! (want dan ben ik thuis), en overdag bij de overburen !! (mijn buurvrouw werkt vanuit huis)
Wij zijn dus nu officieel co-ouders !, we gaan de DA kosten (en steralisatiekosten delen) Ik hoop dat dat allemaal goed gaat, maar ik denk het wel. Door haar s'nachts binnen te houden wordt haar levensverwachting een stuk hoger, wij wonen aan een landweggetje, maar sommige auto's komen echt voorbij gescheurd (ook al zijn het er maar 20 per dag)

Vrij unieke situatie dacht ik zelf ?? OK dan!

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:19

haha hartstikke goed joh ! is toch een goeie oplossing zo ! heel veel plezier met het diertje en ik denk inderdaad dat het heel verstandig is om haar 's nachts ook lekker binnen te houden !

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 01:09

Ideaal Haha! als wij op vakantie zijn gaat onze jongste kat ook altijd bij de buren een kijkje nemen, wandelt de hele dag daar rond,maar zodra wij weer thuis zijn komt ze weer terug Haha! madame sarabi, de oudste, die blijft altijd weg, soms wel een week, en komt dan terug als wij terug zijn Verward en is dan weken sjagijnig Maar een perfecte oplossing vind ik mist Haha!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 01:13

btw, wij houden tegenwoordig ook altijd onze katten binnen hoor 's nachts, de oudste kat van ons is 's nachts eens aan de wandel geweest, was toen niet meer te vinden, is een week lang weg geweest en kwam totaal gebroken (letterlijk!!!) terug, voorpootjes verbrijzeld, 1 achterpoot verbrijzeld, was het bot van te zien, bij voorpoot trouwens oko, compleet uitgemergeld.... Was opleven na dood! ze leeft tegenwoordig op 2 poten en een poot waarvan de teentjes missen.

En betreffende een landweg... maakt niet uit of ze hard rijden of niet en hoevel auto's er langs rijden... een vorige kat van mij is voor mijn huis doodgereden, op een plek waar ongeveer 4 auto's per dag met 15 km per uur langskomen. (nou, hadden we hier waarschijnlijk wel met een kattenhater te maken maargoed) you never know, je kan niet voorzichtig genoeg zijn!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:16

Inderdaad echt een goede oplossing. Het beestje houdt dus duidelijk van gezelschap. Slim diertje!
Als je goede afspraken maakt over de verzorging komt dat best wel goed!