Isolda in de traaaaiiiler... shalalala!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Isolda in de traaaaiiiler... shalalala!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 09:23

Ik weet niet of jullie je nog herinneren hoe ik vorig jaar geplend had om naar les te gaan. Na drie keer in de trailer gestaan te hebben, had ik toch maar besloten om die 6 kilometer onder het zadel te gaan doen iedere keer, omdat ze zo te keer ging met het laden.
(en we haar de vierde keer er dus ook echt niet meer in kregen)

Aangezien Lia en Albert hier een weekje vakantie doen en zij de grote trailer mee hebben, met grote lange laadklep, voorlaadklep en nog een ander deurtje aan de zijkant, hebben we maar geprobeerd Isolda erop te krijgen.

Ik was stiekem eigelijk al een klein beetje zenuwachtig, stel je voor dat Isolda hysterisch zou worden Scheve mond

Beetje voer, ik aan Isolda's hoofd, Lia en Albert beide met een longe achter haar kont langs.
Het duurde vijf minuten ongeveer, toen gebeurde het............

Ze stond in de trailer!! OK dan! Pling
Beetje zenuwachtig, maar verder.... Schijnheilig

We hebben in de buurt van de vuurtoren (11 km verderop) een heerlijke rit gemaakt en op de terug weg ging het net zo, alleen dan nog ietsje sneller, ik schat zo'n 2 minuten.

Mijn Isoldaatje wordt braaf jongens. Lia en ik hebben nu al twee keer gereden samen en Isolda is een lieve pony. Ach gut
Zou het de uitwerking zijn van de rust die Albert uitstraalt? Of zou het komen van de dreigende blikken van Lia?? Tong uitsteken

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:30

Als je de kans hebt, nog een paar keer oefenen met deze deskundigen in de buurt Jantina!! Straks wordt Isolda nog een voorbeeldig trailerpaard joh!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:36

Dat is echt goed nieuws, Jantina.

Ik denk dat Lia Isolda heeft ingefluisterd dat ze Kyra nog achter de hand heeft Knipoog

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:36

Ja, ik hoorde van de week al dat die "draak" wel erg mak was, misschien moet je haar lammetje gaan noemen?
wel fijn dat het zo goed ging in de trailer. geeft je toch een beetje zelfvertrouwen.
En dat helpt de volgende keer toch misschien als je weer wilt laden.
Ik ben trouwens bang dat Isolda meer onder de indruk is van Lia ~~}>
als van Albert Haha!

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:42

He, fijn hoor! Ik denk dat t gewoon door haar goede opvoeding komt Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:53

Hee goed zeg, nog een paar keer oefenen en dan kom je een keer met Isolda naar de wal, of is dat wat te optimistisch Haha!
Dat stuk bij de vuurtoren ken ik nog wel, oei, dat was afzien, en wat regende het *LOL*
(*poing poing*)

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:07

Lijkt op het verhaal van Lynn. Zo'n 2 jaar geleden liet ze zich in een bocht zomaar vallen tegen de tussenwand van de trailer. Het opstappen ging daarna nog wel maar ze ging zo ongeveer liggen als ze stond. Na 2 of 3 keer op de vrachtwagen van gert (dat ging super goed) hebben we haar met Dorine 2 weken geleden opgeladen om naar het concours in Hummelo ca. 20 km verderop te gaan. Wat dacht je, Lynn staat rustig op de ruime 2 paardstrailer en heeft geen stap verkeerd gezet, misschien kwam het omdat Doortje mee was, maar wij zijn super trots dat ze weer te vervoeren is.

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:50

pffffffffffffft ben blij dat min ¨paarden hup zo de trailer in springen ( ok lopen'

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 17:55

Cody schreef:
Hee goed zeg, nog een paar keer oefenen en dan kom je een keer met Isolda naar de wal, of is dat wat te optimistisch Haha!


Iemand zin om te sponsoren? Haha!

Dat stuk was wel bijzonder mooi he Marije? Of misschien zag jij het wat minder omdat je zo op en neer ging *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:00

Ja heel gek de vuurtoren was afwisselend heel hooooog en toen weer heel laaaag, heel apart Haha!
Als ik een trailer had haalde ik jou en Isolda zo op, maarja helaas *LOL*
Kan je Isolda niet een keer stiekem in de trailer zetten naast Handell zodat je sneaky naar de Veluwe kan? Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 13:49

Als ik Isolda zo'n beetje scheef achter Händell zet, dan ziet niemand dat volgens mij. Isolda lijkt wel een pony naast dat "bakbeest". (in de goede zin van het woord hoor Knipoog )

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:52

nou kun je er niet meer onderuit dat wordt een weekje bathmen