we zijn beroofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:45

Citaat:
Op 2001-09-23 17:40, schreef Sanne:
stinkmodder turken! Het zijn altijd hun en het wordt hier steeds erger! ik ben blij als we hier weg zijn! Mijn dag is meteen verpest!!!!



Ik vind het heel lu**ig voor je, maar denk een beetje om je taalgebruik !!! Boos! Boos! Extreme duivel Rasistische opmerkingen laat je maar voor je. Dit zijn vooroordelen over een hele groep mensen, waar misschien niet eens de helf mee te maken heeft Boos! Boos!



Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:49

Citaat:
Op 2001-09-23 17:44, schreef Sanne:
tja, dat kan niet, want de politie hier hebben al een paar meldingen gehad voor die marokanen, ze gaan alleen maar langs meer niet! Boos! Frusty



en nu zijn het ineens Marokanen!! Weet jij wel waarover je het hebt!!!!! Vreselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:52

Ja, jullie zijn bestollen!!! Echt erg voor jullie, maar dat maakt het nog niet goed dat je zo over buitenlanders praat Boos! Ik hou daar gewoon niet van en dat zal ik laten merken ook.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:56

Je hebt altijd wel wat zieligs te melden he. Leuk trouwens je prive berichtje:

sorry hoor, maar dit doe ik ook van jou: Misselijk Misselijk Misselijk
dat je ons afkraakt! WIJ zijn hier beroofd hoor en zij terroriseren hier de hel buurt al sinds dat ze 7 jaar oud zijn. Ze schelden mijn moeder uit voor prutsmuts enzo alleen maar als ze zegt dat ze mijn zusje met rust moeten laten! en toen ze nog 8 waren stalen ze ijsjes uit onze frieskast! En nu stelen ze cd's van ons, ze stelen alles voor snel geld! dus ik heb het recht ze uit te schelden!



Niemand heeft het recht een groep uit te schelden waarvan de helfd er misschien niets mee te maken heeft. Er voor jullie dat jullie bestolen zijn, echt heel zielig.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:05

Ach ja, zielig gewoon. Sanne, je bent heel zielig. Sux6 ermee. Lips are sealed


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Evilou en 33 bezoekers