Ben weer thuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Ben weer thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 19:53

Sinds afgelopen vrijdag is het wat beter gegaan. En zo goed dat ik weer aardig normaal kan lopen, zitten , staan en vooral weer staand kan douchen.

Ik was al die ellende zo zat in het ziekenhuis dat ik gister eigenlijk al weg wilde maar helaas moest nog even blijven Boos! .
Maar vanmorgen heb ik er wat meer op aan gedrongen dat ik nu echt wel weg wilde. Lichamelijk gaat het wel weer maar geestelijk ging ik gewoon achteruit.

Ik was in iedergeval blij dat ik lopend de afdeling heb kunnen verlaten, ik kwam immers binnen op een brancard.
Heb ontzettend veel pijn gehad in het begin, sliep daardoor hooguit 3 uurtjes op een nacht en dat sloopt je nog meer. En als je dan eindelijk weer kan slapen heb je wel een burvrouw die om 4 uur s'nachts een verpleegster nodig heeft vanwege extreme pijnen.
m.a.w je komt dan gewoon niet meer tot rust en dan kun je beter naar huis.

Ook nog even bij de paarden geweest, Felix was heel verbaasd maar er kon wel een begroetend hinnekje van af Lovers . Hoezo paarden 'houden' niet van hun baasjes.
Alleen Danno kwam een beetje zielig aanlopen, nou dat bleek ook wel hij heeft 2 ontstoken ogen. Arm dier hij is helemaal zielig en is er ziek van.
De laatste keer dat ik hem zag was het zo'n trots en stoer ventje met een glimmende vacht. Hij is nu het tegenovergestelde.
Hij heeft geen koorts en we hebben direct en zalfje gehaald bij de DA. Het is te erg om het met huishuidelijke middeltjes op te lossen.

Nou hopelijk knappen we beide de komende week weer op en kunnen we wat gaan rijden met de kar.
Het valt allemaal niet mee en het is vooral moeilijk omdat ik niks kan plannen. Ik kan nu niet zeggen van zaterdag ga ik nqaar artis oid.
Het is echt leven bij de dag.
Ik geef het niet op maar soms is het wel heel zwaar om dat niet te doen.

Ik wil verder iedereen bedanken voor de kaarten, ik had meer bokt kaarten hangen dan van familie of naaste vrienden OK dan! Haha!

ps 25 sept moe ik weer naar de arts. als de pijn dan nog niet weg is ga ik vragen om een zenuwblokkade. Ik ben het namelijk spug zat zo.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:18

jeetje... ik ben blij dat je weer thuis bent maar niet echt met goed nieuws dus.
25ste das bijna nog 3 weken.
Ik hoop echt dat je dat een beetje pijnvrij door kunt komen. Of iig een beetje dragelijk.
sterkte en een knuf

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:11

Gelukkig weer thuis, sterkte de komende weken Vriendjes zijn?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:28

Goh meissie, het zit je allemaal echt niet mee Verdrietig !
Wel lekker dat je nu eindelijk thuis bent! Daar knap je waarschijnlijk meer van op dan je denkt !! Heel veel sterkte Ach gut en ik hoop echt voor je dat die afschuwelijke pijn nu eindelijk gaat afzakken Scheve mond !!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:25

Hee welkom thuis!!!! Doe je wel mak an!!!!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 00:29

idd welkom thuis en hopelijk knap je nou wat meer op

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 09:56

Fijn dat je weer naar huis mocht. Zodra je je iets beter voelt, knap je thuis meestal beter op dan in zo'n ziekenhok.

Ik begrijp dat je flink aan de morfine en andere troep zit? Nog geen rare hallucinaties gehad? Haha! Nou ja, als die troep maar helpt tegen de pijn!

Dus een zenuwblokkade is ook nog mogelijk? Wel prettig om te weten dat als het weer niet gaat, dat dan nog een optie is.

(Tuurlijk houden die paardjes wel van je hoor! Knipoog )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:00

Fijn dat je iig weer thuis bent! In een vertrouwde omgeving is het toch altijd net wat fijner beter worden. Sterkte met alles!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:24

Jeetje, had het hele verhaal even gemist.
Gelukkig ben je nu weer lekker thuis en is de pijn al minder. IK hoop voor je dat het vooruit blijft gaan en de zenuwblokkade niet nodig zal blijken.
Sterkte... (ook voor Danno)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:10

Fijn dat je weer thuis bent meissie, daar kom je toch het beste weer een beetje tot rust. Beterschappies maar weer!

zimmie
Berichten: 250
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:47

Hoi, ik weet niet wat er is gebeurd met je, maar zo te horen zit je flink in de lappenmand. Fijn dat je in ieder geval weer thuis ben en al benik nog niet zo lang op bokt. ik wilde je toch even een hart onder de riem steken en je beterschap wensen.