mn 3e keer en 4e keer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 11:03

sjeetje gaat wel snel. al 3 keer op mn meisje gezeten. ze begint t al steeds meer te snappen. enja omdat ze zo ontzettend koel reageerd gaat t allemaal redelijk snel. longeer eerst wel ff van te voren want ze wil nog wel eens vrolijk zijn. maarja gister was ze zo rustig dat t helemaal niet nodig was geweest. ik erop, en ze doet met opstappen nog steeds niets dus daar heb ik al bijna geen hulp bij nodig. ze blijft netjes stilstaan zolang ik maar rustig doe. ze weet al steeds beter dat ze gewoon door moet stappen en ze ontdekte opeens dat mijn been daar zat en ging dom achterom kijken. ze reageert afentoe wel op mn been, denk dat ze gewoond e link nog niet heeft gelegd van been geven is vooruit. halthouden snapt ze al wel. en t sturen gaat redelijk. maar das ook wel logisch want gewichtshulpen zijn heel makkelijk te begrijpen. ook een klein stukje draf gedaan enja dat was ook doodnormaal. raar paardje toch
en vandaag ga ik aanhaken bij Darby. gaan we samen rijden. kijken of ze t dan nog wat beter gaat snappen.
maar ben tot nu toe erg trots op mn meisje ze maakt deze week toch weer een stuk beter dan dat ie was.

_________________
today is the first day
of the rest of your life

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-09-23 16:52 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 13:30

goed hee van ailtje!!! echte tinker he, lekker rustig en laat t allemaal over zich heenkomen. hebbie al foto's van jou op ailin?????

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:35

heerlijk meis,

hoop dat het vandaag ook goed gaat met Darby erbij Lachen maar dat zal wel met 2 van die bonte koeien. *LOL*

toetje

Berichten: 17
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:42

haha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:43

wat ontzettend gaaf dat het zo goed gaat! Zo te lezen heb je echt een geweldige tinker, dat ze alles zo snel oppakt!
Ik vind het erg leuk om te lezen, ik hoop dat je doorgaat met vertellen hoe het inrijden gaat!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 15:13

braaf zeg! idd FOTO'S! enne wanner ga je mee naar buiten?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:21

O wat gaaf dat het zo goed gaat!! Fijn zeg! Heerlijk dat je zo'n braaf paardje hebt Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:46

Leuk he.
Ik heb gister voor de 2e keer opgezeten.
Alleen wil hij nog niet echt lopen, meestal gaan ze wel lopen op stem hulp maar danno blijft dus staan Frusty *LOL*
Opstappen doe ik al alleen maar ik heb dus nog wat hulp nodig om hem naar voren te krijgen. Maar dat komt wel goed.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:51

ja t lopen is een probleem. vandaag dus voor de 4e keer. en had niet gelongeerd van te voren. ik zei als t goed is blijft ze staan. maarja ze draaide dus iets weg. dus ik ja hou toch maar vast. dus toch voor de zekerheid iemand erbij laten staan. darby liep er ook bij en t ging echt super. ze bleef in t begin wel paar keer staan maar toen ik een zweepje in mn handen had en afentoe die liet zien had ze ietsvan owja dat geklop tegen mn buik betekend lopen. heb ook stukjes gedraafd en ze stuurt al aardig. morgen of helemaal niets of alleen ff spelen. en dan volgende week er weer een paar keer op. blijf trots op mn meissie ze leert super snel en blijft errug braaf.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:53

goed hoor!!!! echt knap dat ze t al doorheeft he! super hoor van je meis

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:03

KEILEUK!!!!!

stoer he als je voor het eerst op zo'n jong ding zit.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:41

Wat klinkt dat toch geweldig!!
Heerlijk zo'n jong paardje.

Even vraagje, wat is "aanhaken" Verward

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 17:45

ging voor t eerst samen met darnby rijden. en bij sommige ponies gaat het makkelijker als ze er achter aanhobbelen. zo leren wij opd e manege de jonge paarden de galop gewoon achter een ander aan dan volgen ze wel.
alleen ailin had niet door dat ze er achteraan kon draven dusja dat ging niet echt. maar zo blijft ze mooi zelfstandig lopen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:32

rijd je al los of nog aan de longeerlijn? netjes zeg van haar hoop dat hinke ook zo braaf is over 3 jaar maar dat zal wel *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:33

heee tof zeg ?? Maare haar wel zoveel mogelijk op haar eigen benen laten lopen ipv aanhaken bij een ander Verward .

Maare wanneer ga je nu voor het eerst zandhappen euh graag met foto's Haha! .

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:35

los
aan de longeerlijn snapte ze er weinig van. ben meestal ook gewoon los met haar aan t werk. en mn moeder was er niet zo heel handig in.
nu rij ik los er is wel altijd iemand bij maar ze reageerd zo kool (ja weet t kan veranderen) dat ik gewoon losrij en er een zweepje bij heb zodat ze beenhulpen iets sneller begrijpt (ander smoet mams hele tijd komen aanrennen om der weer paar pasjes te laten zetten) ging heel goed. zelfs stukjes gedraafd enzo. oei ik is trots