Boesje is echt brutaal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 23:11

Tjonge wat een etterbak! Frusty
Zoals jullie maybe wel weten had Charmotte vandaag dus koliek dus die stond op stal en Debbie en ik gingen er 's avonds dus heen om te wandelen met Motje.
Maar Boesje vindt dat natuurlijk niet leuk, want die wil natuurlijk weer aandacht dan! }>
Dus valt ze ons aan! Komt ze recht op je af, en dan gaat ze net langs je en geeft ze een bok, errug eng dus Boos! Dus toen maar even een zweepje gepakt om haar een beetje van ons af te houden. Haha!

Dit is toch niet meer normaal? Ze is echt superrrrrr brutaalllll
Zijn de andere Boktveulentjes ook zo brutaal?



Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 14:43

Vandaag was ze weer bezig hoor.
Stijgeren en bokken naar Charmotte toen ik met Charmot ging wandelen. En weer op mij en Debbie afrennen echt heel irri. Toen is Debbie verder gaan stappen met Charmotte (gaat nu wel weer goed alleen toen ik kwam was haar hele stal ondergeplast, is dat normaal?) en heb ik Bucephala een halstertje omgedaan en ben met hara gaan stappen. Nou daar dacht zij dus wel anders over... Verzetten en bokken (naar mij!) en stijgeren dus ik tik gegeven en dan ging ze weer lopen maar dan wil ze echt super hard en duwt ze helemaal tegen je aan, ook zo irri! Maar steeds als ze iets wou doen zei ik van: NEE of PAS ER OP of UHHHH. Haha meestal luisterde ze dan wel weer of ze ging juist weer eigenwijs bokken maar ja. Na een heel gevecht hefet ze 2 rondjes hele brafa meegestapt dus toen ben ik maar gestopt.
*ZUCHT* vermoeiend hoor! Die veulentjes.... Gaaaap Maar wel lief Lovers

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 17:00

Ja het valt me wel tegen hoor *LOL*
Maar ja je leert er wel veel van! Maar dat leunen is dus niet erg? Gewoon toelaten?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 18:40

Zo erg is Boesje nou ook weer niet Kim! Gelukkig maar haha. Bij de stal kun je als het ware onder haar door kruipen, maar zodra je in de wei staat ben je niet meer veilig Haha! En als ik op Charmotte rij bokt ze ook naar mijn benen ja! }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, bonnielau, ImkeTarek, Lielle, pol013, ziechriet en 83 bezoekers