3 maanden niks doen en dan wegrijden alsof

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

3 maanden niks doen en dan wegrijden alsof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 16:45

het gister was.
Mijn anda is nog heel jong en heel jeugdig om te zien. Moet echt nog heel veel groeien. Dus ik besloot om hem 3 maanden op de wei te zetten.
Hij heeft dus 3 maanden alleen maar gedaan wat hij zelf wou, eten, eten en nog eens eten.

Van de week heb ik hem weer binnen gehaalt en ben ik er weer gewoon lekker opgestapt. Wilde hem nog longeren maar dat heb ik niet gedaan en hij was GEWELDIG. Oke het bit is nog steeds niet fijn om in je mond te hebben maar gewoon de goeie galop en alles. Ik ben zo blij met mn anda he en hij is veel rustiger. Ik weet nu weer waarom ik zo gek op hem ben. Conditie heeft hij niet meer maar dat komt wel weer. Hij is gewoon super.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 11:17

Mijn andalusier is bijna 4. En het is een hij.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 16:46

K ken idd ook het gevoel van niet klikken. Maar ik ben zo blij, vandaag ga ik lekker met hem losspringen in de bak. Eens kijken hoe hij dat doet en ik heb hem opengereden met mn singel dus geen zadel erop. Ik heb nog wel een neopreen singel.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers