eindelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 11:04

Hoiiii,

Eindelijk weer gereden!!!!!!!!!


Mijn dochtertje is vandaag 4 weken jong en gisteren heb ik dus weer echt gereden. De bevalling is gelukkig helemaal goed gegaan, dus.......... Lekker buiten gedraafd en gegaloppeerd SUPERRR.

Ik had vorige week ook gereden, aar toen alleen maar gestapt.

Lennon vond het echt super leuk. Hij was wel wat zenuwachtig, maar na een half uurtje was ook hij helemaal ontspannen.

Woensdag ga ik dus voor de eerste keer met hem naar het strand. Ik sta namelijk sinds juni op deze stal (in rockanje) en heb dus nog niet echt met hem daar kunnen rijden. Ik heb er zo'n zin in. Hopelijk gedraagt hij zich.


Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:08

Hoi,

Ze heet Jina Carmen en was bij haar geboorte 52 cm en ze woog 3620 gr een hele kilo zwaarder dan haar broertje Djorn destijds (die is nu 2 jaar en 8 maanden).

Het is zeker heerlijk om weer te kunnen rijden. Ik heb wel tot 35 weken doorgereden, maar op het laatst natuurlijk alleen nog maar stappend.

Ben niet echt een hele jonge moeder hoor Haha! Nou ja, met 28 jaar ben ik natuurlijk ook niet oud, hihihih Tong uitsteken

Alles gaat nu weer super, heb wel 3 borstonstekingen achter de rug en hoop dus ook dat dat zo blijft. Scheve mond

Nou doeiiiiiiiiiiiiiii


Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 10:21

Gefeliciteerd!!!!!!

Wanneer is die geboren en hoe heet hij.

Heerlijk zo'n kleintje.............

Was echt geen pretje, ben nu ook heel bang dat ik weer een ontsteking krijg. Hopelijk gaat het nu wel goed. Zou heel graag door willen gaan met de borstvoeding.

Doeiiiiiiiiiiii

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 15:51

Wat een schatje zeg.

Mijn dochter heeft precies hetzelfde haar. Ik wou je een foto mailen, maar kan je mij dan je email geven.

Het is echt een mooi kereltje.........

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 16:23

Bedankt voor de tip sterre, zal ik zeker proberen als ik het idee hebt dat het weer terug komt.

Qua oppas is het voor mij niet zo moeilijk, Mijn vriend werkt wisselende diensten, dus er is gelukkig nog tijd. Met twee is het wat zwaarder, maar zeker de moeite waard.

Groetjssssssssssss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, amyz, Bielsje, bonnielau, Celebi, Cjuan, gillian, kimmetje26, oblix, rien10, Rose94, Sanet, Slmt9, StalNollie, SunnyHorse, vikawiek, VinandoW en 94 bezoekers