Volgens mij heb ik een superpaard..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Volgens mij heb ik een superpaard..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 14:03

Hoi!

Gister heb ik dan eindelijk mijn eerste priveles gehad. ik rijd al heel erg lang clubles bij Gotien (Sipsma), maar nu werd het dan ook wel eens tijd voor een privelesje.
We hebben allerlei oefeningen gedaan. Zoals eerst wijken en dan vanuit dat wijken een wending om de achterhand. of schouderbinnenwaarts in de stap en dan tussendoor halthouden(anders dramt onze luvius altijd zo heerlijk door)
Hij moest ook net even wat meer boven het tempo lopen dat hij aanbood. Daar werd hij zo lekker los van!! Afgelopen dinsdag was hij nog wat stijfig en vervelend maar nu liep hij echt super. HIj bood dan ook zelf aan om op z'n achterhand te komen en kwam er zelf lekker voor, dat had ik eigenlijk nog nooit zo fijn meegemaakt.
Aankomende zaterdag starten we voor het eerst L2. Als hij dan zo loopt als gister moet het wel goed gaan!!



krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 21:54

Ja ik ben zelf ook erg benieuwd meestal gaat hij als hij de hele week zo fijn loopt juist op de wedstrijd erg vervelend lopen doen..maar goed daar gaan we nu niet vanuit!

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 19:27

ok hier dan de uitslag!! Ik had 165 en derde prijs !! nooit verwacht, nou ja hij was wel heel braaf. bij de andere proef had ik 147, dat had ik niet verwacht want ik was best wel tevreden over die proef.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DeGelukkige4, Eleadoras, IASCrawler, janneke584, Pallatin, Pierus, Runa, vidya en 107 bezoekers