voor de 6de keer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

voor de 6de keer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 19:27

van dit jaar gevallen van het paard!
pasgeleden ook al en weer kort daarvoor ook al gossie...het is niet meer normaal
lijkt wel of ik er steeds sneller aflig!
Ik moest dus op spirit van de instructrice...ik was aan het protesteren en al..maar ik moest erop omdat hij nog niet had gereden!
Nou...het begon lekker rustig en ik kreeg er weer zin in..hij liep zeer netjes!
we gingen de dressuurproef oefenen toen er een kar voorbij racete....spirit schrok zich te pleuris en begon te rennen sprong met 4 benen de lucht in en gaf nog een bok...toen lag ik ernaast...mijn instructrice had nog niks in de gaten...tot ze spirit zonder mij erop door de bak zag rennen *LOL*
ik was zo aan het mopperen dat ik al wist dat ik eraf zou vallen en dat ik echt niet op spirit wou rijden...vroeg ze me toen waarom ik erop was gegaan Verward
ik zo: Het moest tog van jou!?
zij: heb ik niet gezegd!!
ik had zoiets van..nahjaah! Verward
maar ik reed verder..
we gingen nog springen maar ik hoefde niet mee te doen..maar ik hou zo van springen en dan ben ik dus echt niet te houde dus ik probeer een hindernis...no problemo!
nog een paar keer gesprong tot ie weigerde maar toen toch nog erover gekrege daarna!..
ik heb verder niet gegalopeerd (wel geprobeerd mah hij moest nog 2 uur lopen dus liet ik het maar!)

dat was dus mijn dagje weer! Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:23

gelukkig ben je niet erg gevallen ... is wel jammer dat je 6 keer gevallen bent dit jaar al ... ik heb tegen ons mam gezegt dat k maar 1 keer per jaar val maarja vorig jaar is het niet gelukt ben toen 2 keer gevallen en 2 keer goed hard Verdrietig Bloos dit jaar gelukkig NOG niet

nou ja hopen dat je de volgende keren er wel op blijft zitten *LOL*

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:38

jah he... hopelijk volgend jaar beter Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:40

Arme jij.. Tong uitsteken Wie is spirit dan cher?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:43

das een best wel mooie apalloosa..heel erg nieuwsgierig! en meestal wel irritant!

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:48

aauw best wel een beetje pijnlijk, best wel dom als je instructrice dat zegt hoor!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:50

Als jij niet op een paard wilt dan hoeft dat niet hoor, je komt voor je plezier, je mag best weigeren! Ik ben ook een keer afgestapt toen een paard helemaal gek bleef doen, en dat accepteerde mn instructrice gelukkig wel. Maar als je er niet op wil gewoon niet doen!!!

Want achteraf gezien had je toch gelijk! Succes verder

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:54

Nadhir schreef:
Als jij niet op een paard wilt dan hoeft dat niet hoor, je komt voor je plezier, je mag best weigeren! Ik ben ook een keer afgestapt toen een paard helemaal gek bleef doen, en dat accepteerde mn instructrice gelukkig wel. Maar als je er niet op wil gewoon niet doen!!!

Want achteraf gezien had je toch gelijk! Succes verder


je hebt gelijk..maar toch..ik ging gewoon proberen..en het ging goed op het begin dus toen ik was gevallen (halverwege de les) wou ik ook wel verder rijden...want hij was toch nog best braaf ik wou gewoon proberen of hij ook nog normaal kon doen erna..dat deed ie gelukkig..anders was ik ook zeker weten afgestapt! maar het kwam gewoon door die stomme koets! Boos!