IK haaat leren laarzen !! :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

IK haaat leren laarzen !! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:59

IK had al een tijdje problemen met het aan/uit trekken van mijn laarzen, maar vandaag wilde ik ze toch weer eens aandoen (meestal rijd ik met schoenen) Dus ik had 1 laars aan, en toen voelde ik dat mijn been behoorlijk pijn begon te doen... iK wilde hem dus maar weer uittrekken, maar dat ging niet meer Scheve mond !

iK heb wel vaker dat ik ze niet meer uitkrijg, maar met veel getrek en gesjor gaan ze dan wel uit, maar nu zat ik echt muur vast Frusty .
Zoo balen! Ons pap stond al met de schaar klaar, omdat ik ondertussen al geen gevoel meer had in mijn benen. Maar ik wilde natuulijk die peperdure krengen niet slopen, dus ons mam heeft ze netjes opengemaakt met een tornmesje (heeft 1,5 uur geduurd).
Oh wat haaat ik die laarzen zeg!!

Nou ga ik er ritsen in laten zetten, en ze daarmee ook gelijk breder laten maken, want anders kan ik ze nooit meer aan. Ons pap wilde eigenlijk dat ik naar het ziekenhuis ging met mijn been, toen ik mijn laars nog aanhad (omdat ik dus geen gevoel meer in mijn been had enzo, het was gewoon behoorlijk afgekneld), maarja, ik ga dus niet met een half opengeknipte laars naar het ziekenhuis Scheve mond Haha! Maar ik baal dus goed, die krengen hebben me 200 E gekost, en ze hebben nooit fatsoenlijk gepast!
Grr!
Sorry hoor, maar ik moest even mijn woede Knipoog van me aftypen Boos! Knipoog


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:05

IK heb deze laarzen al dik 2 jaar, maar altijd probs gehad met aan/uittrekken Boos! . En ritsen, tja ik vind haet ook niet mooi, maar het zal wel moeten. IK had wel vaker dat ik ze niet uitkreeg, en dan gaat je kuit zo heerlijk vastzitten *not* Verdrietig maar nu zat ik gewoon echt múúrvast! Maarja, volgende week maar eens kijken wat er nog aan kan gebeuren. Verkopen is geen optie, die dingen zijn "merkloos" van Feroka, en ze zijn op mijn maat gemaakt (tja, écht maatwerk he!, dingen passen al vanaf de eerste dag niet!) ~dus die zijn geen stuiver waard. En ik heb geen geld om zo maar ff nieuwe te kopen... Maarja, we zien wel weer verder! Scheve mond


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:45

Is al gebeurd, in deze zelfde zaak, maar het resultaat: gebobbelde gekreukte laarzen, die nog hetzeflde zaten als ervoor. Maarja, ik ga nu naar een andere zaak, kijken of ze daar welk fatsoenlijk werk kunnen leveren. En imker, ik ben al heel vaak teruggeweest, op laten rekken dus, enz enz, maar ze blijven zo zitten, en worden er dus alleen maar lelijker op...

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 23:25

Mensen met ritsen, mag ik vragen wat jullie ervoor betaald hebben, en waar en hoe (netjes/goed?) het gebeurd is? Hier vragen ze er nl 100!!! E voor! IK vind t nogal veel!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 09:59

Even voor alle duidelijkheid, want er word hier wel erg snel weer vanalles geconcludeerd: Deze laarzen zaten NIET lekker toen ik ze kocht. Ze pastten wel, maar het zat gewoon niet lekker. Toen moest ik van de verkoper ze maar gewoon inlopen. NOu, zo gezegt zo gedaan, en na een paar maanden waren ze goed in gelopen, en heb ik ze weer teruggebracht omdat ze écht niet fatsoenlijk zaten. D

ie man heeft ze toen voor me opgerekt, en het resultaat waren gebobbelde gekreukte laarzen, waarvan de een groter was dan de ander, en ze waren er zeker niet op vooruit gegaan. Maarja, iedereen maakt weleens fouten, en ik heb ze teruggenomen omdat ik een paar dgn erna de gewestelijke kampioenschappen had, waar je nou eenmaal niet met schoenen mag/kan rijden, en andere laarzen had ik niet.

Tja, dat is mss stom geweest, maar iedereen doet weleens wat stoms. Scheve mond Vervolgens hebben ze heel de zomer in de kast gelegen, omdat ik ze met dat warme weer niet meer uitkreeg (ook door t zweten natuurlijk) maar in de zomer ben ik denk ik dikker geworden ofzo, waardoor ik ze dus gister wéér niet uitkreeg. Maar reacties van mensen die het maar stom vinden dat ik ze heb aangenomen: tja, iedereen doet weleens wat stoms! Andere mensen iig heel erg bedankt voor de tips, en de ritsen ga ik er zeker in laten zetten... mooi of niet... Knipoog

Sharief, ik kan best zijn aangekomen hoor, nix mis mee Knipoog Maar dan moet dat wel snel gegaan zijn. Verder stond die zaak er achterof ook om bekend dat ze niet echt goede laarzen leveren, ik weet iig dat er meer mensen (bokkers?) zijn die van dat merk laarzen hebben en niet tevreden zijn. Ook heeft die man maar 1 been opgemeten ipv 2 wat mij logischer lijkt.
Laatst bijgewerkt door Destinietje op 01-09-03 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 10:03

Talk poeder hebben we geprobeerd, dat helpt niet (hadden we van de zomer tegen het zweten al gedaan, omdat ik ze daardoor niet meer uitkreeg) plastic zakken om mijn voeten mag ik van de dokter niet...(ik mag ook eigenlijk geen rubber laarzen ofzo aan, heb ook op advies van de dokter leren laarzen laten maken) Maar iig bedankt voor de tips!:)

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 10:21

Dat zou ik weleens kunnen proberen! Maar ze moeten nu toch eerst iig worden opgerekt of iets dergelijks (en natuurlijk dichtgemaakt worden:-P) Want ze passen nu echt niet, ook als ik ze dus aanheb, word mijn been zo afgeklemt dat ik er gewoon een blauw been aan over had gehouden:S

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 21:00

Linda van vugt, dat zeiden ze tegen mij ook ja! Maar je been gaat alleen maar veel meer pijn doen! Werkt bij mij dus ook niet, en ze gaan ook niet makkelijker uit...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, EsmeeKKK, friendly, Hieperdi, Jet, knockout1, Mark0919, stoer, vicky, Witje2, Yinka en 43 bezoekers