IK haaat leren laarzen !! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:07

Ook ik ken het. Heb mn laarzen nu 3 jaar maar nog steeds zitten ze niet lekker Boos! Heb ze al een keer op laten rekken dus dat kan ik niet nog een keer doen. Maar de ene keer kom ik er gewoon niet in, de andere keer zit hij zo straks dat mn been gaat tintelen en dan hebben we ook nog dagen dat ik ineens mn hiel helemaal open haal erdoor. En met de hitte kwam ik er dus met heeel veel moeite in en met heel veel moeite eruit, laarzenknecht hielp niet dus trekte mn vader er heel hard aan en dan had ik daarna toch een kramp.....Boos!

Maar soms zijn er ook dagen en dat zitten ze heerlijk! Haha! Snap helemaal niks van die dingen Verward



Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:08

Een vriendin van mij heeft trouwens stukken op de plaats waar je belijnen laten zetten zodat haar laarzen dus wijder waren en dit was niet zo lelijk als ritsen. Had ze bij de hypodrama laten doen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Dartel, Domi_94, Elegance_, Lanoca, Maanon_, Nanu, noukso, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers