Razinda moet ijzers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 21:54

Razinda houdt maar niet op met dat stomme geschraap. Ze doet het vooral als ik net op 5 meter afstand ben en niet bij haar kan komen. Als ik naar haar schreeuw (ik schreeuw sowieso niet graag *LOL* ) is ze niet zo onder de indruk en de enige die schrikt is Jur, die trouwens ook altijd schrikt bij elke onverwachte beweging. Tja, Jur is gewoon een heel sensibel en schrikkerig paard, terwijl Razinda naar mijn idee wat nuchterder is. Maar goed, ik krijg het er niet uit en er blijft niets van de hoefjes over. Volgende week vrijdag komt de hoefsmid en ik vrees dat hij gaat zeggen dat ze ijzers moet, want anders krijgt ze een hele verkeerde stand en bokhoefjes (heeft ze al gehad en het ging net weer beter dankzij de smid). Dus het moet maar. Ik had liever nog willen wachten, maar het is niet anders.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:14

Oei, nou ja, beter ijzers dan kapotte voetjes.....ben het met je eens.... Haha! Ik kom echt nog een keer je Razinda bewonderen hoor, als dat mag van jou dan Knipoog Vindt jouw paardjes echt zo prachtig!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 12:24

Tuurlijk, vind ik hartstikke leuk!! Party!!

Maar volgende week zal ze er waarschijnlijk aan moeten geloven... *zucht*

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:43

heej Jura, dan hebben wij hetzelfde probleem. Indy heeft haar tenen afgesleten dankzij dat stomme schrapen van haar Frusty Maar omdat ze een jaarling is wil ik er geen ijzers onder, maar gaan ze er iets anders onder doen, zodat ze voor was hoger komt te staan, en de hiel wat laten zakken. Dindsdag komt de smid dat doen, zal wel ff vertellen wat het is. Misschien is het voor jou ook wel een oplossing??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 14:43

Ja ik ben benieuwd!

Razinda is met schrapen begonnen toen ze 1,5 jaar was en een maand in de kliniek heeft gestaan. Uit verveling en frustratie is ze dat gaan doen denk ik. Daardoor heeft ze 'bokhoefjes' gekregen en nu is die stand eindelijk verbeterd, maar het begint alweer slechter te worden. Ik ben benieuwd wat jouw smid doet!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 14:52

ik zal het dindsdag wel ff melden haha. Hij wist nog niet zeker of het wel nodig, ging hij even over nadenken, en dan hoor ik het dinsdag wel wat hij gaat doen (of juist NET gaat doen Haha! ).Maar bij mij wouden ze er eerst ook ijzers onder zetten, maar ijzers onder de hoefjes van een jaarling Verward Ik heb dus ook gezegd dt ik dat nie wou Clown

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 15:42

Dat zou ik zeker niet doen, ijzers bij zo'n jong paard. Als ze een andere oplosing weten is dat heel mooi. Ik hoor het wel!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 16:37

Jammer, maar nood breekt wet!!(oud wijf)
Dan maar ijzers...

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:48

pascha, lezen a.u.b. Frusty Ik zei toch dat ze er wat anders aan gaan doen....