Karan bij van zich af!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Karan bij van zich af!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 15:49

Normaal is Karan de goedheid zelf. Een ander paard slaan? Daar denkt hij niet eens over. Tijdens de les werd hij aangevallen door een manegepaard. Hij vloog Karan aan met ontblootte tanden. Maar karan gaf geen krimp. Hij wachtte rustig en toen liep hij weer door alsof er niets aan de hand was.

vandaag wilde ik gaan rijden. karan dus meegenomen naar de wasplaats. Die lig dus naats de poetsplaats en die was bezet. (daarom ging ik ook naar de wasplaats)

Toen ik langsliep, kwam Mirage eineens naar voren en hap! In Karan. Dat vond ie niet zo leuk. Hij mepte dus. (jaja hij kan het) Hij trapte trouwens maar een beetje in de lucht. Niet eens gericht. Volgens mij schrok ie gewoon, maar goed.

Mirage over de zeik en die steigerde dus. (Hoop gegil van beide paarden) Ik liep maar vlug door. En keek daarnaar even naar Mirage. Die stond erbij alsof er niets was gebeurd, net als Karan. Allen mijn hartje klopte wat sneller.

Toen kwam de eigenaar was Mirage eraan. Echt ene schat van een meid. "Was dat Mirage?" Ja dus. beide hadden we het niet verwacht eigenlijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:37

Karan heeft gelukkig niets.

Ja een ienie-mienie wondje

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jolynne, Rosalie_91, Waratje en 78 bezoekers