Met tranen in de ogen gekeken naar mishandeling op

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Met tranen in de ogen gekeken naar mishandeling op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 17:39

Twee Vandaag (een paar minuten geleden) Wat een vreselijke beelden Verdrietig En wat een vreselijke verhalen Verdrietig Ik heb hier geen woorden voor en kan alleen maar een potje huilen. Verdrietig


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 06:23

En ook op wat voor een manieren Verdrietig

Een schaap met een tak in z'n achterste, pony die een deel uit z'n achterste mist en allemaal dieren met vreselijke snijwonden. Ik ben blijven kijken Huilen had ik het maar niet gedaan

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 18:26

krunsjkim schreef:
Maar goed dat ik et niet heb gezien ik moet altijd al bijna huilen als ik een paard gewoon in paniek zie raken ofsow...Die ogen van die paarden...dan sta ik echt helemaal verstijfd te huilen..


Ja dat vind ik ook zo erg. Als ik die ogen zie en dan het witte erom heen en dan alle spieren verstijfen. Brrrr dan weet ik dat er grote paniek is. Net als bij brand in de stal.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 10:19

Ik zou het ook niet kijken omdat ze ervoor ook al vertelden dat het schokkende beelden op kon leveren en dat was ook zo!
Maar ik ben blij dat ze er aandacht aan besteden! En dat er nu toch een beetje meer actie komt want dit is echt vreselijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Risxx, rosslover, WillemijnL en 12 bezoekers