verbeeld ik me het nou? :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 21:11

Ik ben vanavond vanuit Roermond naar Arnhem met de trein (samen met mn broer) gereist, en die rit duurde ongeveer 1 uur. Nou zat ik onderweg wat te staren enzo, en zag vaak paarden voorbij komen, en toen zag ik een jonge haflinger, leek net op Jamaica (maar dat is er denk ik niet (zou wel heeel toevallig zijn Haha! ) en die had ik 2 weken geleden samen met een zwarte shet zien staan toen ik weer naar Arnhem ging! Die shet leek ook best (jah wel van verre he, en met een snelle blik (k zat in de sneltrein Haha! ) nou die leek dus best wel op Honey, zo gezien samen met die haf Haha! Haha! Haha! Vond het wel grappig, die had ik al 2 keer gezien samen met een zwarte shet en nu stond die haf alleen, en Stef had Jamaica en Honey toch apart gezet Verward *LOL* *LOL* en nu zag ik die haf dus alleen in een weiland staan *LOL* . Later zat ik ook nog andere paarden te vergelijken met paarden van bokkers! Zo heb ik ook een Escaaltje gezien, terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan, want die trein rijd niet langs het dorp/stad waar vik en escaal wonen volgens mij Haha! Haha! en ook een Barley Haha! Haha! Haha! Nou zullen dit wel andere paarden zijn, maar vond het wel grappig Haha!

Trouwens, als jullie je afvragen waarom ik zo vaak met de trein ga (om je precies te vertellen: 1x in de 2 weekeindes Haha! ) , nou, dan ga ik naar mijn vader, die woont namelijk in Arnhem, en gelukkig heeft hij ook een pc Haha!

Gr. PG Haha!

PS. Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, bij het Kippenhok of bij V v/d D maar heb het toch maar hier geplaatst, omdat het toch een soort van verslagje is toch? Verward Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:35

het hoort hier thuis en het zal idd wel toeval zijn maarja er zijn zoveel bokkers dus het zou wel kunnen duusse stef?

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 21:41

Hahahaha jah, maar het zou wel toevallig zijn, ennuh ik weet niet of Stef wel in die richting woont Haha! Verward Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:45

nee hoor, god zij dank geen spoorlijn hier in de buurt!!!!!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 22:02

Dus geen Jamaica en Honey gezien *LOL* *LOL* (solly voor de oneliner Clown )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:47

Hahaha, wat een fun!!! Paardjes kijken vanuit de trein!!!! Ach ja, het had gekund natuurlijk....nou, jurga is ook niet te bewonderen vanuit de trein, maar die rijdt er wel vlakbij haha. Droom maar lekker verder en houdt ons op de hoogte!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:00

vanuit de trein vanaf helmond (dat ikweet) kan je in iedergeval wel expensive zien als je goed kijkt
en ook vanaf de snelweg

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:05

haha, wat moet je anders in de trein he?
ik zit ook altijd maar wat uit het raam te staren...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 23:08

Jah Pluutje, wat moek anders doen he, k heb ook geen zin om met mn broer te kletsen ofzo Clown Clown Dus, tsja, dan ga je maar paardjes tellen ofzo he (wat ik trouwens ook heel vaak doe Clown K had laatst vanuit Arnhem naar Roermond wel 117 (ongeveer Haha! Haha! ) paardjes geteld Haha! ) *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 01:27

Ik kijk vaak naar de Konikspaardjes in de Oostvaardersplassen....als ik met de trein ga en anders zie je wel een hert ofzo.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 07:46

doe ik ook altijd hoor maare was er geen Lottel of Hinke ergens in de buurt?