'K heb Dennis bijna gewurgt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 21:17

Hij was strondvervelend! Hij had een giga hengstige merrie(die uitgebroken was en bij het weiland liep) geroken en niet meer te houden!
'K heb alles geprobeerd. Touwtje om z'n neus, touwtje door z'n mond(ik kwam per ongeluk op het idee), schop onder z'n hol.
Toen we eenmaal thuis waren gebruikte hij een hooibaal als 'dek-pop'(of hoe noem je zo'n ding). Hij moet toch wat nu zijn merries al drachtig zijn.
Hij heeft ook z'n hoofdstel gesloopt! Boos! Boos! Boos! Boos!
Maar ik heb ook lekker Dien en Chippy gepoetst en dat die zo lief waren maakte toch wel weer veel goed. En we gaan morgen Dien d'r nieuwe zadel halen! Haha! Haha! Haha!
XXX
Ciska

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:25

jeetje wat lastig zeg veel plezier met et nieuwe zadel!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:08

ja, dat ken ik!!ik verzorgde eerst een hengstje en toen waren we aan het wandelen, en we kwamen iemand tegen(met een ijslander)en toen stonden we ff te praten(we kenden die vrouw verder nie hoor, maar omdat we allebei met pony's waren)en toen sprong ie toen ik ff nie opletten bovenop de merrie die er ook bij was..kreeg ie een trap voor z'n harses van die merrie...maar denk maar nie dat ie daar wat van geleerd heeft hoor! Frusty Frusty Frusty Frusty