Fitzroy, hoe is het met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 20:18

Als hij gisteren nog steeds kreupel was, zou je vandaag toch naar Bodengraven gaan? Ben je geweest (want volgens je reactie op Jura was hij nog kreupel) en viel het allemaal een beetje mee??

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:30

Ja fitz dat vroeg ik mij ook al af! Hopelijk is alles ok!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:53

Ik hoop ook dat alles goed is!

Liefs layla d

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:04

Was ie kreupel Fitz??????

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:07

Ik mag natuurlijk niet voor Fitz antwoorden, maar ik weet dat het wel een heel stukje beter gaat.
De rest moet Fitz jullie maar zelf vertellen, want ik mag me natuurlijk neit zomaar met andermans zaken bemoeien!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 10:15

Sorry dames, voor het late antwoord maar wij waren helaas vanwege het NIMBA virus niet meer aangesloten op het Internet Huilen en kon dus niet ff kijken hier.

Ik ga zometeen bij Fitz kijken, maar donderdag ging het gelukkig al een stuk beter. Iemand die het niet weet ziet er misschien niets aan, maar omdat Fitz best wel veel takt heeft normaal gesproken voel ik het direkt als hij hapert. In de linkerwending was hij dus nog niet helemaal rad. Gisteren heb ik nog gestapt en vandaag ga ik hem onder het zadel een klein stukje draven.
De kliniek in Bodegraven adviseert trouwens bij een kreupelheid ook een week aankijken. 't is vandaag precies een week, mocht hij echt nog niet zuiver lopen, dan bel ik maandag direct voor een afspraak.

Ik houd jullie op de hoogte.