Voor het eerst "echt"rijden op mijn bonte pracht.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Voor het eerst "echt"rijden op mijn bonte pracht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 16:38

Aangezien we nu iets meer met Amber gaan doen was ik de pineut om op mijn paardje te stappen.Heb er wel meer opgezetten maar dan meer om uit te stappen.

Het was lekker rustig op stal(lees ik en mijn vriend) dus erg vond ik het niet eens.Aangezien ik zenuwachtig wordt als er mensen staan te kijken.
Lekker paardje gepoetst en op gezadeld en op naar de bak.
Alles ging lekker en ze was erg braaf.Oke 2 keer wou ze niet luisteren maar laten we het er maar op houden dat ze lekker jong is.
Paar rondjes gedraafd maar voornamelijk gestapt en het halthouden wezen oefenen(eerder herhalen).
Na een 10 minuetn was mijn onzekerheid al een stuk minder en had het echt naar mijn zin.
Krijg gewoon zin in volgend jaar dan kunnen we lekker naar buiten.
Ben echt trots Lovers op mijn kleine meis die nu echt groot aan het worden is.Op naar de volgende keer waar ik stiekem toch wel zin in heb.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:16

mooi he bonte paarden

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:51

Heeeejjjj gaaafffffff........ hehe EINDELIJK loon op dr eigen knolliebollie.... nou ff je vertrouwen wat opkrikken en na de winter lekker saampies naar buiten met de meiden.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:18

he wat leuk voor je! ik vind het ook zo stom als mensen je zo sstaan te begapen! Haha!
doe zo verder!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:30

Wat gaaf!!! En goed dat je er ook lol in had. Ik vind het ook altijd wel prettig als ik alleen ben met rijden. Hoe bedoel je, onzeker Schijnheilig Hahaha! Toch heb ik ook wel zin in volgend jaar, als ik met mijn koetje ga beginnen. Lijkt me erg spannend.
Succes de volgende keer!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:37

Echt heel gaaf!