geen zadels gestolen dit keer maar wel wat anders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

geen zadels gestolen dit keer maar wel wat anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 21:31

Bij ons op stal zijn er geen zadels gestolen maar een paard shabrakjes,halsters en touwen etc.
Ik kwam zaterdag op stal en zag dat allebei mijn halsters,mijn zweetdeken en mijn shabrak weg waren.Mijn zadle ligt in m'n kast maar een paar spulletjes liggen gewoon beneden omdat er toch wordt opgelet wie het erf opkomt enzo.Ik dacht eerst nog ach iemand zal wel iets geleend hebben ofzo Schijnheilig maar dat was een beetje te goed gedacht ,want ik hoorde van steeds meer mensen :'ja van mij is een halster en van mij een shabrak en halster weg".Dus toen wist ik dat het wel gestolen moest zijn >;)
Het is wel beter dat dit gestolen is dan dat je zadels zijn gestolen maar toch is het heel irritant en we hebben geen idee wie het heeft gedaan Stoom uit je oren
Trouwens,wat heb je aan oude spullen Verward Maarja.....

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:22

he wat rot, en idd is vervelend, maar w3el beter dan dat ze je zadel of je paard jatten, maar wel irri, nu moet je were allemaal nieuwe dingen gaan kopen enzo, (niet dat dat een probleem is, maar leuk is anders natuurlijk he)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:56

klote zeg!
idd raar dat ze alleen die spullen meenemen
maarja mensen die zulke dingen doen zijn ook niet helemaal 100%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:05

sjonge hebben ze die gasten nu nog n iet te pakken wat moet je nou met een zootje halsters ed?????

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:42

bij ons op de manege wordt ook om de haverklap "geleend" om gek van te worden! Boos! Mensen mogen van mij alles gebruiken maar breng het dan weer netjes terug ! Je kan dus niets meer laten liggen en zelf is je kastje ben je niet verzekerd van dat je spullen veilig achter slot en grendel staan... laatst is er bij ons in de buurt weer een zadeljatter actief geweest (gelukkig niet bij ons) Ik moet er niet aan denken dat mijn zadel weg zou zijn.... snappen mensen dan niet dat wij daar heel hard voor moeten werken Verward ??? Koop je eigen troep !!!!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:01

xtostarlight schreef:
stinkmodder zeg!
idd raar dat ze alleen die spullen meenemen
maarja mensen die zulke dingen doen zijn ook niet helemaal 100%

1oo% die mensen die dat doen zijn nog geen eens 50% wat kost dat nou een paar halsters kopen ed kopen niet zo gek veel maar je hebt teminste wel een ¨schone¨naam

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:03

MissStynk schreef:
bij ons op de manege wordt ook om de haverklap "geleend" om gek van te worden! Boos! Mensen mogen van mij alles gebruiken maar breng het dan weer netjes terug ! Je kan dus niets meer laten liggen en zelf is je kastje ben je niet verzekerd van dat je spullen veilig achter slot en grendel staan... laatst is er bij ons in de buurt weer een zadeljatter actief geweest (gelukkig niet bij ons) Ik moet er niet aan denken dat mijn zadel weg zou zijn.... snappen mensen dan niet dat wij daar heel hard voor moeten werken Verward ??? Koop je eigen troep !!!!

Ik heb uitgerekend voor het zadel wat ik nu heb moet ik minstens 6! maanden voor werken maar ik heb gelukkig een lening afgesloten bij mij moeder maar toch

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:56

hoi jullie hebben geen idee wie het geweest zijn?is het al meer in de omgeving gebeurd? ik bedoel Uitgeest en heiloo liggen niet zo ver van elkaar vandaan weet je wel.ik zal een waarschuwing bij ons op stal ophangen. bedankt voor de info!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:00

Ja echt rot!

Maar ja die mensen zijn echt heel erg sneu.
Gebrek aan aandacht.

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:14

Er is bij mij nog nooit zoiets gestolen..maar toen ik op de manege stond werd er idd wel vanalles geleend..en sommige dingen zag je gewoon niet meer terug

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 16:23

hmz ik denk zomaar niet dat het geleend is want er komen steeds meer mensen die zeggen dat ze een halster ofzo missen Scheve mond
het is dan wel niet veel geld maar er was ook iemand die had een halster van haar paard wat overleden was en dat is nu gestolen
bij mij is er dan toch nog wel voor 100 euro Geld, geld! gestolen ofzo >;) Frusty
maar,pas dus maar goed op je spullen want ik dacht ook van,dat gebeurd mij niet

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:13

Het moet niet gekker worden zeg.

Moeten we dadelijk alles aan een ketting gaan leggen.

Het zijn ook (op de dekens na) niet echt spullen die gewild zijn.

Wat moet je nou met een tweedehands halstertouw Verward

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 16:09

ja dat vroeg ik me ook al af Verward..........

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:25

he wat stom dat er word gestolen bij je. je kastje sluiten???

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 21:37

mijn kastje was gesloten
maar ze zijn helemaal niet boven geweest waar de kastjes staan want die deur was waarschijnlijk op slot dus namen ze maar wat oude spullen mee...... Scheve mond

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:25

Maakt niet uit wat je op stal laat liggen, ze kunnen alles gebruiken.

Of je vind het een paar dagen later terug maar dan kapot Boos!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 01:15

snap ook niet zo goed wat mensen nou met gejatte spullen moeten Verward kijk zadels zijn te verkopen maar het zijn vaak de kleine dingen die weg zijn, idd halster/ touwtjes e.d zo kinderachtig ik bleeeeeeeeeerrrr altijd als er iets weg is flip eigenlijk een beetje de pan uit Haha! en raas net zo lang over de manege tot het "opeens"weer terug is...... Verward Verward Verward dus "ze" laten het nu wel bij mij om even mijn halsters te lenen ze hangen nu netjes voor mijn box.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 12:38

kjcm schreef:
hoi jullie hebben geen idee wie het geweest zijn?is het al meer in de omgeving gebeurd? ik bedoel Uitgeest en heiloo liggen niet zo ver van elkaar vandaan weet je wel.ik zal een waarschuwing bij ons op stal ophangen. bedankt voor de info!


Sorry ik had nog helemaal niet gereageerd Bloos
Maarre we hebben geen idee wie het gedaan heeft en of het meer gebeurd is in de omgeving.
In ieder geval is het waarschijnlijk snachts gebeurd is wat ik wel heel raar vind omdat je gaat toch niet inbreken met het risico dat je gepakt wordt voor wat spullen waar je niet zoveel voor krijgt Verward