Paardenvirus -> Heukelomse Ruiterdagen afgelast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Paardenvirus -> Heukelomse Ruiterdagen afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 11:08

Ik moest gisteren rijden, we rijden altijd samen met een groepje. Komen we het erf opgefietst komt Corry (eigenaresse) naar ons toe gelopen. Wij dachten al meteen: dat kan niet goed zijn... Dus wij vragen: wat is er aan de hand? Ja... er heerst een virus op de manege, je mag geen andere pony's of paarden aanraken en als je een paard hebt aangeraakt moet je meteen je handen wassen. Wij: oh ok... En toen kregen we te horen dat de Ruiterdagen worden afgelast, echt zo jammer, het is altijd super gezellig. Echt stom... mag al niet veel meer gedaan worden bij ons op de manege (KNHS vond ons terrein te klein ofzo) dus 2 jaar geleden zijn we van 1 grote springring en 2 dressuurbanen naar 2 dressuurbanen gegaan... Het zit allemaal niet mee.. maargoed, ik hoop dat de veulentjes in ieder geval gezond blijven, vorig jaar heerste er een ander virus op de manege en toen hadden we maar 2 veulens Boos! . Sorry voor dit idioot lange verhaal maar ik moest het even ergens kwijt..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:59

jeetje, eerst de gekke koeienziekte, toen de varkenspest, de vogelpest hebben we ook al gehad! en nou het paardenvirus zeker!!! jeetje het is wat! Baalen joh!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:00

Wat voor virus als ik vragen mag?
Groetjes van Lundi

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 13:10

geen idee Verward dat hebben we niet uitgelegt gekregen, en het heerst ook vooral om onze manege Boos! waarschijnlijk van iemand die de poetsspullen van zijn/haar verzorgpaard voor een manegepaard heeft gebruikt *grom*