Deesie in een hoekje gedrukt :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Deesie in een hoekje gedrukt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 19:53

Kwam ik vanochtend op stal zag ik dat het paard naast mijn paard deesie het hele tussenschot aan gort had getrapt!!!

Dit schot was nu gewoon helemaal deessie haar kant op gevlogen en ze stond gewoon helemaal klem in een hoekkie Verdrietig ... Het is echt een oliebol wat naast haar staat....ze kan wel goed naast deesie staan maar niet naaast het andere paard wat aan de andere kant naast haar staat daar gaat ze telkens mee aan het bijten en schoppen etc. Maar i.p.v. DAT tussenschot nu kapot te slaan heeft ze dat bij deesie gedaan Huilen Deesie stond daar een beetje beduusd in haar stalletje en durfde geen kant meer op...wat zieluuug...Ik heb haar gelijk gechekt of ze wondjes had of wat dan ook maar dat was gelukkig niet zo OK dan! .. Maar goed nu moest er een oplossing komen want deesie kon daar niet blijven staan...nu staat ze in een stalletje van de buren...ik hoop dat de iegenaar van deesie eiegen stal het gauw gaat fixxen want nu staat ze in een donker vochtig stalletje waar ze niet eens naar buiten kan kijken en ik telkens met emmers water lig te slepen want er is geen water aansluiting (kom wel 3 op een dag nu en moet nu dus tussen mijn pauzes heen en weer scheuren ik ben benieuwd wanneer de bekeuringen op de deur mat vallen *LOL* ) ... maar goed ik was allang blij dat ze niets ernstigs had...

Ik moest het ff kwijt...(tis wel een lang verhaal geworden he Haha! )

GreeetZZ cLaudia

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:02

Ja zielig voor haar. Ik sta ook op zo'n gammele stal, en wacht op het moment dat dit gaat gebeuren. Ik hoop voor die tijd weg te zijn maar goed.....

krisv

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Diest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:41

Ik hoop dat je snel een leuke stal voor haar vind!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:16

Echt sneu voor het beestje.
ik zou gewoon de eigenaar dwingen het dezelfde dag nog te maken, jij heb nu lasten erbij omdat je met water moet sjouwen enz.
En hun paard heeft het gedaan, en die staat nog lekker in het eigen stalletje!!