zo heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

zo heerlijk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:47

khad vandaag weer les , was om kwarty over 1 op de manege en heb boy daar een uurstaan poetsen , en toen leut ik hem opzoadelen en niet tot mijn ergenis was zijn zadel stuk en moest hij een paarden zadel die wel paste , en dat zat me tog lekker OK dan!

we hebben een eerst een stukje gestapt en gedraafd en daarna zeker wel 10 minuten achter elkaar gegalopeerd(das voor ons heel lang) en ik vond het helemaal niet eng , was nietzenuwacht ofiets wat ik normaal ben , hij was gewoon zo braaf , ik denk dat ik de laatste tijd wat meer controle over hem heb , normaal ging die altijd in het wilde weg bokken maar vrijdag was die zo braaf en nu voel ik me nooit meer zenuwachtig , en telkens denk ik ermaar aan dat ie waarschijnlijk weggaat van de manege , heel de manege gaat trouwens verhuizen naar haarzuilen en dat is veel te ver weg oomt te fietsen en ik weet niet of vlak bij een busstation is zodat ik er met de bus heen kan , ik voel me gewoon daarover zo rot!!!!!

mischien moet ik dan wel stoppen met rijden want hier in debuurt zijn geen , verzorgponys of andere manege .

dus ik wil ook nog even zeggen dat ik boy nooit zal vergeten hoelangh die ook weggaat , het is de pony waarik opgeleerd heb te rijden Ach gut

-xXx-iez renske

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:15

gaaf ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:19

thnx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:36

schijnbaar niet erg interesant hoe ik gereden heb Knipoog